Kemppi on valinnut uuden toimitusjohtajan

Julkaisuvapaa 7.8.2017 kello 14:00 Suomen aikaa

Kemppi Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu Ville Vuori (44). Hän toimii tällä hetkellä Incap Oyj:n toimitusjohtajana. Tämän hetken suunnitelmien mukaan hän aloittaa uudessa tehtävässä loppuvuoden aikana.

Ennen Incap Oyj:ta Vuori on työskennellyt toimitusjohtajana Kumera Drives sekä Finavian SkyHow -yhtiöissä. Hänellä on myös pitkä kokemus globaaleista johtotehtävistä ABB:llä.

”Olemme hyvin tyytyväisiä saadessamme toivottaa Villen tervetulleeksi Kemppi-tiimiin. Hänellä on laaja johtamis- ja liiketoimintakokemus sekä vahvaa näyttöä yrityksen menestyksekkäästä luotsaamisesta. Ville tuntee hyvin niin isojen ja pienten kuin myös julkisten ja perheyritysten toimintatavat. Hän on tottunut operoimaan kansainvälisissä ympäristöissä ja hänellä on kokemusta monista meille tärkeistä asiakassegmenteistä. Mukava yksityiskohta hänen taustassaan on myös se, että Ville on työskennellyt levyseppähitsaajana ennen varsinaisten opintojensa aloittamista, joten hitsaamisen maailma on hänelle tuttu myös käytännön tasolla”, kommentoi Kemppi Oy:n hallituksen puheenjohtaja Teresa Kemppi-Vasama.

”Kemppi on moderni oman alansa kärkiyritys, jolla on pitkä historia ja erinomaiset kasvumahdollisuudet kansainvälisellä hitsausalan markkinapaikalla. Olen iloinen ja otettu päästessäni osaksi Kempin vahvaa tiimiä”, sanoo Ville Vuori.

Lisätietoja antaa:

Teresa Kemppi-Vasama, Executive Chairman, Kemppi Oy
teresa.kemppi-vasama@kemppi.com, puh. 044 2899 507

Kemppi on hitsausalan edelläkävijä. Kehitämme älykkäitä laitteita, hitsaustuotannon hallintaohjelmistoja ja näitä tukevia asiantuntijapalveluja niin vaativiin teollisiin sovelluksiin kuin kuluttajan tarpeisiin. Haluamme tarjota ratkaisuja, joilla asiakkaamme voivat parantaa hitsaustuotantonsa arvoa merkittävästi. Kempin liikevaihto on yli 110 miljoonaa euroa ja pääkonttorimme sijaitsee Lahdessa. Työllistämme yli 600 hitsauksen asiantuntijaa 17 maassa. Lisäksi partneriverkostomme tarjoaa paikallista asiantuntemusta asiakkaidemme käyttöön yli 60 maassa.

www.kemppi.com