Kemptron Oy:n hallitus valittu

Lehdistötiedote  16.5.2024

Kemptron Oy:n hallitus valittu

Kemppi Oy:stä osittaisjakautumisella muodostuvan uuden yhtiön, Kemptron Oy:n hallitus on valittu.

Hallituksen muodostavat Hannu Keinänen (pj.), Vesa Pylvänäinen, Kari Kemppi, Teresa Kemppi-Vasama ja Antti Kemppi.

Hannu Keinäsellä on yli 15 vuoden kokemus sopimusvalmistuksesta ja alihankintaliiketoiminnasta. Hän on toiminut mm. Enston ja Enicsin toimitusjohtajana sekä eri rooleissa johtajana Elcoteqilla  ympäri maailmaa. Tällä hetkellä hän toimii myös Conficap Oy:n ja Are Oy:n hallituksissa.

Vesa Pylvänäinen on Vaisala Oyj:n Executive Vice President Operations. Hänellä on aiempaa kokemusta johtotehtävistä Elcoteqilla. Tällä hetkellä Vesa toimii myös Oilon Oy:n hallituksessa.

Kari Kempillä on pitkä kokemus liiketoiminnan johtamisesta hitsaustoimialalla, ja hänellä on vahvaa asiakasosaamista sekä tehoelektroniikkaymmärrystä, joita hän on hankkinut työskennellessään Kemppi Oy:ssä.

Teresa Kemppi-Vasama ja Antti Kemppi ovat hallitusammattilaisia ja omistaja-yrittäjiä Kemppi Group -konsernissa.

Kemptron Oy kuuluu Kemppi Group -konserniin ja aloittaa toimintansa 1.8.2024. Sen toimiala on elektroniikan sopimusvalmistus ja kotipaikka on Lahti. Yhtiö keskittyy vaativiin tehoelektroniikkaratkaisuihin ja tavoitteena on kasvaa yhdessä kotimaisten ja kansainvälisten asiakkaiden kanssa, jotka tarvitsevat tehoelektroniikkaa tuotteissaan. Yhtiön toimitusjohtajaksi on nimitetty Petri Suikkanen.

Teresa Kemppi-Vasama,

Hallituksen puheenjohtaja, Kemppi Oy