MinarcMig Auto – suurta tehoa pienestä ja kevyestä MIG/MAG-hitsauskoneesta

KEMPPI     LEHDISTÖTIEDOTE     14.2.2024   09.00

MinarcMig Auto – suurta tehoa pienestä ja kevyestä MIG/MAG-hitsauskoneesta

Esittelyssä uutuudet kannettavien hitsauskoneiden tuotevalikoimaamme – MinarcMig Auto 190 ja 220. Pienet ja kevyet koneet, joissa on kokoluokassaan enemmän hitsaustehoa kuin koskaan, edustavat merkittävää harppausta eteenpäin MIG/MAG-hitsauskapasiteetissa ja -laadussa.

Avainominaisuudet

Tehokas suorituskyky kaikkialla: Varmista erinomainen hitsin laatu aina ja kaikkialla. Parhaan tason hitsausteho 1-vaiheisesta 230 V:n sähköverkosta tarjoaa joustavuutta hitsauskohteissa, jotka vaativat paljon liikkumista.

Helppokäyttöisyys: Intuitiivinen käyttöliittymä tekee koneen asetuksien valinnasta ja hitsausparametrien säädöstä helppoa sekä kokeneelle hitsaajalle että aloittelijalle. AUTO-asetus hitsattavan materiaalin ja levyn paksuuden mukaan yksinkertaistaa hitsausprosessin asteuksia ja suoritusta, sekä parantaa hitsauksen laatua.

Parannettu liikkuvuus ja vaivaton hitsaus: Koe vapaus hitsata vaivattomasti. Kevyt ja kannettava kone tekee liikkumisesta työmaaolosuhteissa helppoa ja turvallista.

Korkean suorituskyvyn MIG/MAG hitsausominaisuudet

MinarcMig 190 Auto ja 220 Auto -malleissa on automaattisesti ja manuaalisesti valittavat hitsausasetukset sekä mukautuva valokaaren säätöjärjestelmä, joka takaa virheettömän hitsauslaadun ja tarkan sytytyksen. Yksinkertaista hitsausprosessia – käynnistä MinarcMig, valitse hitsattava materiaali, aseta levyn paksuus ja aloita hitsaus. MinarcMig soveltuu eri materiaalien, kuten teräksen, ruostumattoman teräksen ja alumiinin hitsaukseen sekä kaarijuottoon CuSi-juotoslisäainelankojen kanssa.

Nämä pienet "hitsauksen jättiläiset" tuottavat kannettavaa MIG/MAG-hitsausvirtaa 190 ampeeria 35 %:n käyttöasteella tai 220 ampeeria 20 %:n käyttöasteella 230 V yksivaiheisesta sähköverkosta, joka on varustettu 16 A:n sulakkeella.

MinarcMig 190 Auto ja 220 Auto MIG/MAG-hitsauskoneet ovat käyttövalmiita sisältäen uuden Flexlite GC MIG -hitsauspolttimen, jossa on polttimen kahvaan integroitu kaapelin taivutustuki ja ergonominen pistoolikahva, sekä maadoituskaapelin.

John Frost
Product Manager Portable, Compact and System Class Equipment

Puh. +44 778 897 0101
john.frost@kemppi.com

Kemppi on kaarihitsausteollisuuden muotoilujohtaja. Olemme sitoutuneet parantamaan hitsauksen laatua ja tuottavuutta valokaaren jatkuvalla kehittämisellä ja työskentelemällä vihreämmän ja tasa-arvoisemman maailman puolesta. Kemppi toimittaa vastuullisia tuotteita, digitaalisia ratkaisuja ja palveluita ammattilaisille teollisuushitsausyrityksistä yksittäisiin urakoitsijoihin. Tuotteiden käytettävyys ja luotettavuus ovat ohjenuoramme. Kokenut kumppaniverkostomme kattaa yli 70 maata, jotta sen asiantuntemus on aina paikallisesti saatavilla. Kempin pääkonttori sijaitsee Lahdessa ja liikevaihtomme vuonna 2022 oli 195 miljoonaa euroa. Työllistämme lähes 800 asiantuntijaa 16 maassa.