Muutoksia Kemppi Oy:n johtoryhmässä: toimitusjohtaja Ville Vuori jättää yhtiön

KEMPPI     LEHDISTÖTIEDOTE      3.10.2023    10.15

Muutoksia Kemppi Oy:n johtoryhmässä: toimitusjohtaja Ville Vuori jättää yhtiön

Ville Vuori jättää Kemppi Oy:n toimitusjohtajan tehtävän omasta pyynnöstään.

”Koen, että olen saanut tehtyä sen mitä tulin Kemppiin tekemään. Upeat kuusi vuotta upeassa yhtiössä. Kiitän luottamuksesta. Saavutimme paljon tiiminä, nyt on oikea hetki siirtyä eteenpäin ja jatkaa työtä hallitusammattilaisena”, sanoo Ville Vuori.

”Kiitämme Villeä lämpimästi hänen sitoutumisestaan ja arvokkaasta panoksestaan Kemppiä kohtaan. Hänen kauteensa on mahtunut poikkeuksellisen paljon erityisiä tapahtumia – Trafimet-yrityskaupan toteutuminen, greenfield-operaation rakentaminen Kiinaan, Kempowerin irtautumisen mahdollistaminen, koronakriisi, Ukrainan sota, Venäjän toimintojen alasajo – ja tässä vain osa mainitakseni. Ville on luotsannut yhtiötä hienosti kaikkien näiden käänteiden läpi, kehittäen samalla yhtiötä määrätietoisesti ja luoden ympärilleen innostuneen ilmapiirin. Toivomme Villelle onnea ja menetystä uuteen elämänvaiheeseen”, sanoo hallituksen puheenjohtaja Teresa Kemppi-Vasama.

Toimitusjohtajan seuraajan haku on jo käynnistetty. Joustavan siirtymän varmistamiseksi, toimitusjohtajan tehtäviä hoitaa väliaikaisesti Katri Sahlman, Vice President, Strategy and Business Development. Muutos astuu voimaan heti.

Johanna Ylitalo
Viestintäpäällikkö, Kemppi Oy
johanna.ylitalo@kemppi.com

Kemppi on kaarihitsausteollisuuden muotoilujohtaja. Olemme sitoutuneet parantamaan hitsauksen laatua ja tuottavuutta valokaaren jatkuvalla kehittämisellä ja työskentelemällä vihreämmän ja tasa-arvoisemman maailman puolesta. Kemppi toimittaa vastuullisia tuotteita, digitaalisia ratkaisuja ja palveluita ammattilaisille teollisuushitsausyrityksistä yksittäisiin urakoitsijoihin. Tuotteiden käytettävyys ja luotettavuus ovat ohjenuoramme. Kokenut kumppaniverkostomme kattaa yli 70 maata, jotta sen asiantuntemus on aina paikallisesti saatavilla. Kempin pääkonttori sijaitsee Lahdessa ja liikevaihtomme vuonna 2022 oli 195 miljoonaa euroa. Työllistämme lähes 800 asiantuntijaa 16 maassa.