Uudet Zeta Fresh Air -raitisilmamaskit ja Beta Art -hitsausmaskimallit

KEMPPI     LEHDISTÖTIEDOTE      13.2.2024    9.00

Uudet Zeta Fresh Air -raitisilmamaskit ja Beta Art -hitsausmaskimallit

Kemppi tuo markkinoille uusi kevyitä raitisilmamaskeja, joissa on huippuluokan hengityssuojaus. Samalla suositut Beta e -sarjan hitsausmaskit päivittyvät uudella tyylikkäällä ulkoasulla.

Täysin uusissa Zeta Fresh Air -raitisilmamaskeissa on tehokas hengityssuojain, joka varmistaa samalla täydellisen silmien ja kasvojen suojauksen. Jokainen Fresh Air -sarjan malli on suunniteltu erityisesti yhdellä kädellä käytettäväksi, ja kypärissä on myös parannetut näkyvyysominaisuudet. Niissä on myös kevyt, kapea muotoilu, joka vähentää niskan rasitusta.

Kaikissa Zeta Fresh Air -sarjan raitisilmamaskeissa on VISION+-teknologia, joka takaa tarkan näkymän ympäristöön sekä luokkansa paras automaattisesti tummuva hitsauslasi, jonka 2.5 DIN -sävy helpottaa kirkkaiden värien ja yksityiskohtien näkemistä, kun valokaari on pois päältä. Fresh Air -sarjaan kuuluu myös hionta- ja pintakäsittelymaskeja, joissa on 200 mm korkea katselualue, 180-asteen katselukulma ja EN166-suojaus nopeasti liikkuvia hiukkasia vastaan.

Zeta Fresh Air -maskeihin voi valita LED-työvalot, jotka säätyvät automaattisesti ympäristön valon mukaan. Valoja voi ohjata myös manuaalisesti yhdellä kädellä.

Zeta Fresh Air -raitisilmamaskit ovat heti saatavilla.

Esittelyssä uudet pohjoismaista tyyliä edustavat Beta Art -hitsausmaskit

Suositut Beta e -sarjan hitsausmaskit ovat olleet jo vuosia kokonaisvaltaisen mukavuuden, näkyvyyden ja suojauksen edelläkävijöitä. Nyt olemme lisänneet sarjaan kaksi uutta maskimallia.

Beta Art Forest

Pohjoismaisena brändinä meillä on vahva yhteys luontoon. Nautimme ulkoilusta ja arvostamme yksinkertaisia asioita. Ensimmäinen uusi Beta Art -mallimme on saanut inspiraationsa pohjoisen kauniista mäntymetsistä. Jokainen puu on osa maisemaa, mutta samalla männyn yksittäiset neulaset muodostavat ainutlaatuisen kuvion, joka on helposti tunnistettavissa.

Beta Art Ice

Toinen uusi malli on saanut inspiraationsa pohjoismaisen luonnon kauneudesta. Jää muokkaa vahvasti maisemaa ja putoaa pehmeästi taivaalta. Tässä kuviossa vahvat siniset viivat on sijoitettu valkoista taustaa vasten, ja ne kuvastavat lumen peittämien huippujen kauneutta sekä jäisen maiseman henkeäsalpaavia yksityiskohtia.

Beta Art -hitsausmaskitovat heti saatavilla.

Krystian Szambelan
Commercial Product Manager, Safety
krystian.szambelan@kemppi.com

Kemppi on kaarihitsausteollisuuden muotoilujohtaja. Olemme sitoutuneet parantamaan hitsauksen laatua ja tuottavuutta valokaarihitsauksen jatkuvalla kehittämisellä sekä työskentelemään entistä puhtaamman ja tasavertaisemman maailman puolesta. Kemppi toimittaa kestäviä tuotteita, digitaalisia ratkaisuja ja palveluita ammattilaisille aina teollisuushitsausyrityksistä yksittäisiin urakoitsijoihin. Tuotteiden käytettävyys ja luotettavuus ovat ohjenuoramme. Kokenut kumppaniverkostomme kattaa yli 70 maata, joten sen asiantuntemus on aina paikallisesti saatavilla. Kempin pääkonttori sijaitsee Lahdessa ja liikevaihtomme vuonna 2022 oli 195 miljoonaa euroa. Työllistämme lähes 800 asiantuntijaa 16 maassa.