Keskimaan johto-organisaatiota vahvistetaan

Keskimaa Osk:n hallitus on päättänyt vahvistaa johto-organisaatiota 1.1.2010 alkaen. Hallinto- ja kehitysjohtajaksi Kimmo Jantunen, vähittäiskaupan toimialajohtajaksi Raija Rantanen.

Hallinto- ja kehitysjohtajaksi on 1.1.2010 alkaen nimitetty Keskimaa Osk:n vähittäiskaupasta sekä taloushallinnosta vastaava toimialajohtaja, KTM Kimmo Jantunen (46). Hallinto- ja kehitysjohtaja Kimmo Jantusen vastuualueeseen kuuluvat päätöksenteon tuki, talous- ja rahoitusasiat, konsernirakenteen kehittäminen, yritysturvallisuus ja business controller –tehtävät. Vähittäiskaupan toimialajohtajaksi on 1.1.2010 alkaen nimitetty Keskimaa Osk:n Prisma- ja Kodin Terra –johtaja, KTM, YTM Raija Rantanen (37). Keskimaa Osk:n johtajiston muodostavat 1.1.2010 alkaen Toimitusjohtaja Kuisma Niemelä Hallinto- ja kehitysjohtaja Kimmo Jantunen Toimialajohtaja Raija Rantanen, vähittäiskauppa Toimialajohtaja Pasi Kunelius, matkailu- ja ravitsemiskauppa Toimialajohtaja Heikki Tervanen, liikennemyymälä- ja polttonestekauppa Lisätietoja: toimitusjohtaja Kuisma Niemelä, 050 370 0252