Folksam on osa Fenniaa – olemme läsnä ja lähellä jatkossakin

Folksamin toiminta jatkuu kaikilla niillä kymmenellä paikkakunnalla, jossa toimintaa on tälläkin hetkellä.

Pyrimme siirtymään kesään mennessä samoihin toimitiloihin niillä paikkakunnilla, joissa sekä Fennialla että Folksamilla on konttorit. Tammisaaressa, Karjaalla ja Närpiössä on tällä hetkellä vain Folksamin konttorit.

– Nimenmuutos on ajankohtainen asia tällä hetkellä. Folksamin nimi muuttuu 27. helmikuuta Fennia Skadeförsäkring Ab:ksi eli Fennia Vahinkovakuutus Oy:ksi. Tämä näkyy katukuvassa, koska nimen muuttuessa pitää vaihtaa ruotsalaisen Folksamin omistama liikemerkki ja brändi, kertoo Folksamin toimitusjohtaja Patrik Serén.

– Omistajanvaihdos ei edellytä asiakkailta tällä hetkellä kuitenkaan omaa aktiivisuutta. Otamme yksityisasiakkaisiin heti yhteyttä, kun voimme tarjota vahingosta selviämisen palveluja, kuten FenniaHoitajan tai Fennian autoapu 24:n palveluja, kertovat Fennian Läntisen alueen aluejohtaja Stefan Talus ja Folksamin toimitusjohtaja Patrik Serén.

Yhtiöiden liiketoiminta ja asiakaspalvelu jatkuvat entiseen tapaan, ja vakuutukset Folksamissa ovat normaalisti voimassa.

Folksamista tuli osa Fenniaa ja samalla Fennian tytäryhtiö, kun Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia osti Folksam Vahinkovakuutus Oy:n 27.11.2018. Folksamin konttorit sijaitsevat Tammisaaressa, Karjaalla, Porvoossa, Turussa, Vaasassa, Närpiössä, Pietarsaaressa, Oulussa, Tampereella ja Helsingissä.

Fennian Läntisen alueen aluejohtaja Stefan Talus, puh. 040 1784 648, stefan.talus@fennia.fi

Folksamin toimitusjohtaja Patrik Serén, puh. 044 5527 233, patrik.seren@folksam.fi

Hankejohtaja Mika Aho, puh. 040 722 0200, mika.aho@fennia.fi