Hanna Länsivuori johtamaan Fennia-konsernin markkinointia, viestintää ja asiakaskokemusta

Fennia kiihdyttää muutosvauhtiaan ja on tehnyt muutoksia johtoryhmäänsä sekä muokannut organisaatiotaan. Fennia on nimittänyt MBA Hanna Länsivuoren uuden markkinointi-, viestintä- ja asiakaskokemusyksikön johtajaksi.

Länsivuorella on pitkä ja monipuolinen kokemus palveluliiketoiminnan markkinoinnista, brändin kehittämisestä, digitaalisten kanavien ja palvelujen myynnistä ja markkinoinnista sekä asiakaskokemuksen kehittämisestä. Hän aloittaa Fennian palveluksessa ja johtoryhmän jäsenenä 13.5. Uusi organisaatio astuu voimaan 1.6.

Länsivuori tulee tehtävään Tallink Siljalta, jossa hänen vastuullaan oli brändimarkkinointi, asiakaskokemus, online-myynti, CRM ja loyalty-toiminnot sekä laivojen konseptit.

- Fennialla selvästi puhaltaa uudistumisen tuulet ja on upeaa päästä mukaan kehittämään Fennia-konsernia yhdessä muiden fennialaisten kanssa. Erityisesti odotan digitaalisten palvelujen ja asiakaskokemuksen kehittämistä, johon pääsen tuomaan oman osaamiseni, brändiä unohtamatta, sanoo Länsivuori.

Fennia hakee uuden strategian mukaisesti kasvua yritysasiakkaissa ja tehokuutta kotitalouksissa.

- Länsivuoren rooli tulee olemaan todella keskeinen strategian toteuttamisessa markkinoinnin, viestinnän ja asiakaskokemuksen kautta ja olen todella iloinen, että hän otti haasteen vastaan tässä mielenkiintoisessa Fennian kehitysvaiheessa, sanoo Fennian konsernijohtaja Antti Kuljukka.

Hanna Länsivuori, johtaja, markkinointi ja viestintä, 0400 372 123
Antti Kuljukka, konsernijohtaja, 040 840 0066

Fennia – yrittämistä ja elämää varten

Fennia-konserni on yritysten, yrittäjien ja kotitalouksien taloudellisen turvallisuuden kumppani. Palvelumme tuottavat vahinkovakuuttamiseen erikoistunut Fennia, vapaaehtoisia henki-, eläke- ja säästövakuutuksia tarjoava Henki-Fennia, varainhoitopalveluja tarjoava Fennia Varainhoito Oy, Fennia Kiinteistökehitys sekä palveluyhtiö Fennia-palvelu Oy.