Loimaalla avataan Onninen Express ensimmäistä kertaa samassa kiinteistössä K-Raudan kanssa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 1.8.2017 KLO 11:00

Yritysasiakkaiden palvelut paranevat Loimaalla, kun ensimmäistä kertaa Suomessa Onninen Express –myymälä avataan samaan kiinteistöön K-Raudan kanssa. Samalla K-Rautaan rakennetaan yritysasiakkaille suunnattu K-Rauta Pro Center. Uudenlainen yhteinen kokonaisuus tarjoaa yritysasiakkaille helpompaa ja nopeampaa asiointia, kun K-Raudan rautakauppatarvikkeiden lisäksi voi noutaa LVI-, sähkö- ja kylmäalan sekä muut Onnisen teknisen alan tuotteet samalla käynnillä.

Onninen Expressin avaaminen Loimaan parhaalle kauppapaikalle valtatie 9:n läheisyyteen Aleksis Kiven kadulle luo paikallisille rakentamisen ja teknisen alan yritysasiakkaille ylivoimaisen asiointipaikan. Onninen Express -myymälät ovat LVI-, sähkö- ja kylmäalan ammattilaisten noutotukkuja ja ne tulevat jatkossakin säilymään ainoastaan ammattilaisten ostopaikkoina. K-Rauta Loimaan liiketoiminnasta vastaa kauppias Kari Mylen ja Onninen Express- liiketoiminnasta vastaa Onninen.

”Loimaalla tehdään nyt historiaa, kun avaamme Suomen ensimmäisen yhteisen kauppapaikan K-Raudan ja Onnisen yritysasiakkaille. Haluamme tarjota asiakkaillemme helpon ja nopean asioinnin saman katon alla, jotta aikaa jää enemmän muuhun. Tiedämme, että tälle on paikallisesti tilausta ja kaikki yritysasiakkaat ovat tervetulleita ostamaan niin K-Raudan kuin Onnisenkin tuotteita. K-Raudan kuluttajamyynti jatkuu ennallaan”, K-Rauta-kauppias Kari Mylen sanoo.

Onninen Expressin tuotevalikoimassa tulee olemaan noin 3000 tuotetta, myymälätilaa on yhteensä noin 300 m2 ja sinne tullaan rekrytoimaan 2-3 työntekijää. K-Raudassa on tilaa 2000 m2, 20 000 tuotteen valikoima ja se työllistää 24 työntekijää. Uuden K-Rauta Pro Centerin ja Onninen Expressin yritysasiakkaille tulee oma sisäänkäynti. Muutostyöt aloitetaan lokakuussa, ja sekä Onninen Express että K-Rauta Pro Center avataan Loimaalla loppuvuonna 2017.

Onninen Express -myymälöitä on Suomessa yhteensä 50 Loimaan myymälän avaamisen jälkeen ja K-Rautoja vastaavasti 139. K-Rauta ja Onninen kuuluvat K-ryhmän yhdeksässä maassa toimivaan rakentamisen ja talotekniikan kaupan toimialaan, ja yritysasiakkaita palvelevia yhteisiä kauppapaikkoja on suunnitteilla muuallekin Suomeen. Sopivien kauppapaikkojen kartoitus on parhaillaan käynnissä.

Maatalousasiakkaita palveleva K-maatalous siirtyy Loimaalla toiseen kauppapaikkaan, osoitteeseen Lopotintie 2, jossa avajaisia vietetään lokakuussa. Uusi erillinen maatalousasiakkaiden toimipiste antaa paremmat mahdollisuudet kehittää maatalousyrittäjille suunnattuja palveluja niin lannoitteiden, siementen, kasvinsuojeluaineiden, viljan kuin maatalouskoneidenkin osalta. K-maatalouden liiketoiminnasta Loimaalla vastaa jatkossakin kauppias Kari Mylen.

Lisätietoja:

K-kauppias Kari Mylen, K-Rauta Loimaa, puh. 050 5023 512

Ketjujohtaja Antti Ollila, K-Rauta-ketju, 050 552 6936

Johtaja Kimmo Huttunen, Onninen Express –myymälät, 050 536 5113

K-Rauta – Yllättävän helppoa

Me uudistuvassa K-Raudassa autamme niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa mahdollisimman vaivattomasti. Laajin valikoima ja parhaat palvelumme varmistavat, että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Sinua palvelee 139 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-rauta.fi #uusikrauta

K-Rauta Pro Center

K-Rauta Pro Center on K-Raudan yritysasiakkaille suunnattu osasto, jossa asiantuntevan asiakaspalvelun lisäksi valikoimat ja palvelut on suunniteltu ammattilaisen tarpeisiin. Pro Center osastoja on jo lukuisissa K-Raudoissa ja niitä avataan jatkuvasti lisää.

Onninen

Onninen tarjoaa kattavia materiaali- ja tietovirtapalveluja urakoitsijoille, teollisuudelle, julkisille organisaatioille ja teknisten tuotteiden jälleenmyyjille sekä tavarantoimittajille. Olemme alalla vuodesta 1913 toiminut suomalainen yhtiö. Työllistämme Suomen, Ruotsin, Norjan, Puolan, Venäjän ja Baltian toiminnoissamme yhteensä 3 100 henkilöä. Onninen Express -myymälät ovat LVI-, sähkö- ja kylmäalan ammattilaisten noutotukkuja, joita on Suomessa yhteensä 50 Loimaan myymälän avaamisen jälkeen. Onninen on osa K-ryhmän rakentamisen ja talotekniikan kaupan toimialaa. www.onninen.fi