K-PLUS OY LEHDISTÖTIEDOTE: Plussa.comin karttapalvelu uudistui

Report this content

K-PLUS OY LEHDISTÖTIEDOTE 05.07.2004 KLO 10.00 1(1) Plussa.comin karttapalvelu uudistui Plussa.comin karttahaku on uudistunut ulkoasua myöten. Entistä tarkemmat kartat ohjaavat varmasti perille, ja karttahaun tuloksena asiakas saa käyttöönsä myös yksityiskohtaisen reittiohjeen haluamaansa Plussa- verkoston toimipisteeseen. Reittihakupalvelun tuottaa Oy Eniro Finland Ab. Www.plussa.com on K-ryhmän kanta-asiakasjärjestelmä Plussan Internet- sivusto. Uusi reittihakupalvelu toimii siten, että valittuaan halutun Plussa- kohteen asiakas syöttää sivulle lähtöpaikan tiedot. Hae-painikkeella hän saa hakutulokseksi toivomansa Plussa-liikkeen yhteystietoineen ja Näytä kartalla -painikkeella sekä reittiohjeen että kartan haettuun Plussa- verkoston toimipisteeseen. Karttahaku kattaa Plussan yhteistyökumppanit. Niin ikään Plussa- yhteistyöverkostoon kuuluvat Neste-asemat löytyvät vastaavanlaisesta karttahakupalvelusta osoitteesta www.neste.fi. Uusittu karttapalvelu auttaa Plussa-asiakkaita löytämään lähimmät Plussa- kortin käyttöpaikat esimerkiksi lomamatkalla. Plussa-kanta- asiakasjärjestelmään kuuluu runsaasti vapaa-ajan palveluita tarjoavia kumppaneita. Vapaa-ajan hotelli- ja virkistyspalveluita tarjoavia kumppaneita ovat Scandic, Holiday Club Finland, Finnkino, Kylpylähotelli Peurunka, Siuntion kylpylä, Kylpylähotelli Rauhalahti, Lapland Hotels Ylläskaltio, Sirkantähti ja Äkäshotelli, Linnanmäki sekä yli 50 ravintolaa ympäri Suomen. Lukuhetkiä tarjoaa Yhtyneet Kuvalehdet, ja omatoimista vapaa- ajan matkustamista tukevat Europcar ja Neste omilla palveluillaan. Plussa on Suomen suurin ja monipuolisin kanta-asiakasjärjestelmä. Plussa- kortti on jo yli kolmella miljoonalla suomalaisella noin 1,6 miljoonassa taloudessa. Plussa-kortin käyttöpaikkoja on lähes 3 000. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Niila Rajala, K-Plus Oy, puh. 01053 37100 tai 050 555 5561 Markkinointijohtaja Juha Andelin, K-Plus Oy, puh. 01053 37180 tai 040 565 0575 Plussa uudistui! Vuoden 2004 hyväntekeväisyyskohteet ovat Nuori Suomi ry:n lasten ja nuorten liikunta ja Suomen UNICEFin Maailman tytöt kouluun -kampanja. Lisäksi Plussa tukee Lasten Päivän Säätiön toimintaa Linnanmäen pääsponsorina. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/07/05/20040705BIT00080/wkr0001.pdf