Plussa tukee Lasten Päivän Säätiötä

Report this content

KESKO OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 27.04.2004 KLO 10.00 1(1) Plussa tukee Lasten Päivän Säätiötä Plussa on yksi Linnanmäen pääsponsoreista, koska se haluaa tukea Lasten Päivän Säätiön työtä varojen keräämiseksi lastensuojelutyöhön. Lasten ja lapsiperheiden hyvinvointi on aina ollut sekä Plussan että Linnanmäen tavoitteena. Samalla halutaan kannustaa perheitä yhteiseen ja iloiseen ajanviettoon. K-citymarket on yksi merkittävimmistä Lasten Päivän Säätiön Suojelijan Rahaston lahjoittajista. Plussa-asiakkaat voivat tukea Lasten Päivän Säätiön Suojelijan Rahastoa ostamalla Linnanmäen rannekkeet, lippupaketit ja Linnanmäki-kortit K-citymarketista ja samalla kerryttää omaa Plussa-pistetiliään. K-citymarket lahjoittaa jokaisesta myymästään Linnanmäki-tuotteesta yhden euron Lasten Päivän Säätiön Suojelijan Rahastoon. Viime vuonna lahjoituksen arvo oli noin 34.600 €. Tänä vuonna lahjoitussumman odotetaan kasvavan, kun yhteistyö on Plussa-asiakkaille viime vuodesta tutumpi ja lisäksi myyntiin on saatu uusia Linnanmäki-tuotteita. Uusin myyntiin tuleva tuote on arvokortti, joka käy maksuvälineenä Linnanmäen laitteisiin, ravintoloihin ja muihin myyntipisteisiin. Linnanmäki- tuotteita voi ostaa kaikista K-citymarketeista 31.8.2004 asti. Ostamalla Linnanmäki-tuotteet etukäteen K-citymarketista ja käyttämällä Linnanmäen monipuolisia myymälä- ja ravintolapalveluja jokainen Plussa- asiakas tukee lastensuojelutyötä. Samalla kortinhaltijan oma Plussa- pistetili karttuu. Plussa-pisteitä kertyy K-citymarketista ostetuista Linnanmäen lippupaketeista, rannekkeista ja Linnanmäki-kortista. Huvipuistossa Plussa-pisteitä kertyy uusista Peacock- ja Viidakkorumpu- ravintoloista sekä Linnangrilli-ravintolasta ja Papukaija-kahvilasta. Ravintoloissa ja Villi Maailma -myymälässä on lisäksi vaihtuvia Plussa- tarjouksia. Plussan toiminnan painopistettä on viime aikoina siirretty monipuolisemman palkitsemisen ja yhteiskuntavastuun suuntaan. Yhteistyö Linnanmäen kanssa tukee tätä uudistusta. Plussa-kortti on liki 3 miljoonalla suomalaisella noin 1,6 miljoonassa taloudessa, ja Plussa- kortin käyttöpaikkoja on lähes 3 000. Lisätietoja: Toimitusjohtaja Niila Rajala, K-Plus Oy, puh. 01053 37100 tai 050 555 5561 Brand Manager Juha Andelin, K-Plus Oy, puh. 01053 37180 tai 040 565 0575 Markkinointijohtaja Tommi Kujala, K-citymarket-ketju, 01053 22274 tai 0500 903 105 Plussa uudistui! Vuoden 2004 hyväntekeväisyyskohteet ovat Nuori Suomi ry:n lasten ja nuorten liikunta ja Suomen UNICEFin Maailman tytöt kouluun -kampanja. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/27/20040427BIT00280/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/27/20040427BIT00280/wkr0002.pdf