Keuruun K-Rauta on uudistuvan K-Rauta-ketjun pilottikauppa

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 14.11.2016 KLO 9.30

Uudistuvan K-Rauta-ketjun ensimmäinen pilottikauppa Keuruulla testaa uutta visuaalista ilmettä. Pilottikaupalla haetaan kokemuksia ja palautetta, jotta keväällä avattavat 140 uudistunutta K-Rautaa olisivat asiakkaiden toiveiden mukaisia.

Keuruun K-Raudan uudet tilat Mäntymäentie 2:ssa yhdessä uusien palvelujen kanssa mahdollistavat paikkakunnan parhaan asiakaspalvelun niin kuluttajille kuin ammattiasiakkaillekin.

Kauppias Marko Kuoppalan vetämän K-Rauta Keuruun uudet myymälä- ja varastotilat rakennettiin aiemmin autokauppana toimineen kiinteistön myymälää hyödyntäen. Valikoima on kaupassa laaja ja kivijalkamyymälän lisäksi asiakkaan saatavilla on Keuruulla koko K-Raudan mittava tilaustuotevalikoima.

”Tärkein juttu tässä meidän uudessa kaupassa on hyvä asiakaspalvelu ja panostamme asiointikokemuksen parantamiseen keuruulaisten asiakkaiden toiveiden mukaan. Meille on tärkeää että jokaisen asiakkaan tarpeet huomioidaan henkilökohtaisesti, olipa sitten tarve muutamalle naulalle tai kokonaiselle rakennusprojektille. Siirtyminen osaksi uutta K-Rauta-ketjua tuo reilusti uutta intoa uudistukseen”, Kuoppala sanoo.

Palvelujen monipuolistaminen helpottaa asiakkaiden elämää: asennus- ja kokoamispalvelut, keräyspalvelu, kuljetuspalvelu ja peränkärrynvuokraus, suunnitteluapu ja ajanvarauspalvelut yhdessä rahoituspalveluiden ja verkkokaupan kanssa tekevät rautakauppa-asioinnista entistä vaivattomampaa.

Uudessa kaupassa on kiinnitetty erityistä huomiota noutopihan toimivuuteen, jotta asiointi olisi nopeaa, vaivatonta ja turvallista. Läpiajettava noutovarasto on myymälän yhteydessä ja kuormaus tapahtuu katoksen alla.

K-Rauta Keuruu työllistää kauppiaspariskunnan lisäksi 13 rautakaupan ammattilaista. Perusrautakauppapalveluiden lisäksi K-Rauta Keuruu tarjoaa pienkonekauppa- ja huoltopalveluita.

Avajaisia vietetään 17.11.2016 klo 9.00 alkaen. 18.11. avajaiset jatkuvat ammattiasiakasaamulla ja lauantaina 19.11. perheteemapäivää tähdittävät Muumit.

Uusi ilme on ensiaskel uudistuvassa K-Raudassa

Rautiat ja K-Raudat muodostavat uuden K-Rauta-ketjun ensi keväänä. K-Raudan uusi visuaalinen ilme on nyt ensi kertaa julkisesti nähtävillä. Päävärit violetti ja oranssi säilyttävät Rautian perinteitä myös uuden K-Raudan brändi-ilmeessä ja K-ryhmän K-symboli viestii entistä yhtenäisemmästä K-ryhmästä.

”Meille asiakaskokemuksen parantaminen on tärkein asia sekä ketjun yhdistymisessä että K-Raudan brändin uudistuksessa. Uskon, että pystymme tarjoamaan jokaiselle asiakkaalle niitä asioita, joita hän on tullut K-Raudasta hakemaan. Suomeen syntyy keväällä kokonaan uusi 140 kaupan K-Rauta-ketju, jossa niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaat huomioidaan heidän omista lähtökohdistaan”, K-Raudan ketjujohtaja Antti Ollila sanoo.

K-Rauta-kauppojen lisäksi myös K-rauta.fi-verkkokauppa uudistetaan keväällä. Tavoitteena on alan paras ja saumaton asiakaskokemus niin verkossa kuin kivijalkakaupassakin.

”Suomi on täynnä tekemättömiä remontteja ja aloittamattomia rakennuksia. Haluamme omalta osaltamme olla rohkaisemassa projektin aloittamiseen ja tarvittaessa pitämässä lankoja käsissä niin, että projektin aikana mielenrauha säilyy kaikilla”, Ollila sanoo.

”Onhan se hienoa, että saadaan koko Suomen ensimmäinen pilottikauppa Keuruulle. Vaikka täällä vielä testaillaan ja haetaan kokemuksia varsinaista valtakunnallista lanseerausta varten, niin täältä kuitenkin uuden K-Raudan tarina alkaa, K-kauppias Marko Kuoppala sanoo.”

Uuden K-Raudan tarina alkaa Keuruulta, katso video

Uuden K-Raudan tarina alkaa Keuruulta ja kohokohta nähdään ensi keväänä, kun 140 kauppaa uudistuvat. Haastattelimme suomalaisia ja kysyimme miten he kokevat rakentamisen ja remontoinnin. Kerromme myös kuinka K-Rauta aikoo vastata asiakkaiden toiveisiin.

Katso video täältä: https://youtu.be/XQPr-HIEVOQ

Kutsu median edustajille

Median edustajat ovat tervetulleita tutustumaan uudistuneeseen kauppaan ja ensimmäistä kertaa esillä olevaan K-Raudan uuteen brändi-ilmeeseen 17.11. klo 8.00. Avajaisketjun leikkaavat klo 9.00 kaupunginjohtaja Hannu Mars ja ketjujohtaja Antti Ollila.

K-kauppias Marko Kuoppala, K-Rauta Keuruu puh. 0400 988 600

Ketjujohtaja Antti Ollila, K-Rauta- ja Rautia-ketjut, puh. 050 552 6936

K-Rauta Keuruun www-sivut löytyvät jatkossa osoitteesta K-rauta.fi ja Facebook-sivut osoitteesta fb.me/KRautaKeuruu.

Liitteet: K-Raudan uusi logo

Uudistuva K-Rauta

Me uudistuvassa K-Raudassa autamme henkilökohtaisesti niin kodin kunnostamisen ensikertalaisia kuin ammattilaisiakin onnistumaan rakentamisessa ja remontoinnissa. Laajimmat valikoimamme ja parhaat palvelumme varmistavat että projektisi onnistuu – niin kivijalassa kuin verkossakin. Avaamme keväällä 140 uudistunutta kauppaa kattaen koko Suomen Tammisaaresta Ivaloon. K-rauta.fi #uusikrauta