• Kesko/

Uusi kauppias Janne Enqvist yhdistää K-raudan ja Rautian voimat Hämeenlinnassa

KESKO ALUETIEDOTE 14.10.2016 KLO 10.00

Janne Enqvist, 37, aloittaa K-rauta Hämeenlinnan uutena kauppiaana 26.10.2016. Samassa yhteydessä rautakaupat Hämeenlinnassa yhdistävät voimansa kun Rautian ammattitaitoinen henkilökunta siirtyy K-rautaan. K-rauta kehittää palveluitaan kuluttaja-, projekti- ja yritysasiakkaille ja uuden kauppiaan tavoitteena onkin rakentaa kaupastaan Hämeenlinnan paras rautakauppa.

Enqvist lähtee K-rautaan kauppiaaksi intoa täynnä. ”Haluamme olla asiakkaallemme remontissa, rakentamisessa tai pienemmässä sisustamisen ja puutarhan projekteissa ammattimainen kumppani. Meiltä löytyy nopeat ja edulliset ratkaisut ja lisäpalvelut kodin tai mökin kaikkeen kunnostukseen. Meille asiakastyytyväisyys on kaikki kaikessa ja on hienoa saada K-raudan ja Rautian ammattitaitoinen henkilöstö saman katon alle toteuttamaan erilaisten asiakkaiden pienempiä ja suurempia projekteja”, Enqvist toteaa.

Rautia-kauppias Pasi Korpisaari Olavi Korpisaari Oy:stä on tyytyväinen, että Rautian asiakaskunnalle löytyy tutut tuotteet ja tuttu ammattitaitoinen henkilöstö jatkossa K-raudan kattavammista puitteista. Korpisaari jatkaa Rautia-kauppiaana Klaukkalassa ja Nurmijärvellä, ja Rautia Hämeenlinnassa lopettaa toimintansa vuoden loppuun mennessä Luukkaankadulla.

Kauppias Enqvist haluaa kehittää K-rauta Hämeenlinnaa myös yritysasiakasta kuunnellen.

”Pro Centerin kehittämistä suunnitellaan jo, sillä haluamme olla ammattilaisen tukikohta, jotta itse työnteolle jää yritysasiakkaalle enemmän aikaa”, Enqvist visioi.

K-rauta ja Rautia muodostavat uuden K-rauta-ketjun ensi keväänä, kun nykyistä Rautia-kaupat ja K-rauta-kaupat yhdistävät vahvuutensa. Kaikki 140 kauppaa saavat uuden raikkaan ja modernin brändi-ilmeen, joka pohjautuu K-ryhmän yhteiseen K-brändiin. Uusi K-rauta on Suomen kattavin rautakauppaketju Tammisaaresta Ivaloon.

K-kauppias Janne Enqvist, K-rauta Hämeenlinna puh. 045 1317131, janne.enqvist@k-rauta.fi

K-kauppias Pasi Korpisaari, Rautia Klaukkala ja Nurmijärvi, puh. 040 900 4413  pasi.korpisaari@rautia.fi

Kansainvälinen K-rauta on rakentamisen, remontoinnin, pihan ja puutarhan sekä sisustamisen ja kodin kalustamisen paras kumppani. K-rauta on Dream Builder, joka auttaa ideoimaan ja toteuttamaan asiakkaidensa unelmat. Palvelemme asiakkaitamme kattavin sähköisin palveluin ja Suomessa paikallisesti 46 K-raudassa. www.k-rauta.fi