K-raudan ja Rautian oma merkki Cello uudistuu

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 6.10.2015 KLO 10.30

Cello tarjoaa tuotteet kotiin ja puutarhaan. Cello-tuotteilla oman yksilöllisen tyylin luominen on sekä inspiroivaa että helppoa. Uusi brändi-ilme on suunniteltu yhteistyössä asiakkaiden kanssa ja soveltuu kansainväliseen käyttöön entistä paremmin. Uusi Cello on aikaisempaa eloisampi, tunteikkaampi ja inspiroivampi.

Cello-tuotteet jaetaan jatkossa kodin kalustamisen ja sisustamisen MY HOME -tuotteisiin ja puutarhaan suunniteltuihin MY GARDEN -tuotteisiin. Yhteensä kansainvälisessä valikoimassa on yli 3000 tuotetta maaleista grilleihin, esimerkiksi valaisimia, parketteja, laminaatteja ja pihakalusteita.

- Cello-tuotteet on valittu niin, että niistä jokainen voi rakentaa juuri omaan tyyliinsä sopivan kokonaisuuden kotiinsa ja puutarhaansa fiksuun hintaan. Selkeät ja tyylikkäät uudet pakkaukset auttavat valinnoissa. Halumme helpottaa asiointia ja tarjota valmiita ratkaisuja, jotta kaupassa olisi kiva käydä, sanoo Cellon Brand Manager Tarja Viilola.

Cellon uuteen brändi-ilmeeseen voi tutustua juuri avatuilla uusilla sivuilla osoitteessa www.k-rauta.fi/cello tai www.rautia.fi/cello.

Celloa voi seurata myös Instagramissa tunnuksella @cello_suomi.

Cellon uuden brändivideon voit katsoa täältä: https://youtu.be/lQ8zr9QCEbM

Lisätietoja: Cello Brand Manager Tarja Viilola, Rautakesko Oy, puh. 050 560 5761

Cello

Cello tarjoaa kansainvälisellä yli 3000 tuotteen kasvavalla valikoimalla inspiraatiota ja ratkaisuja kotiin ja puutarhaan. Cello lupaa tuotteensa aina fiksuun hintaan. Cello-tuotteet saatavilla ainoastaan K-raudoista ja Rautioista. www.k-rauta.fi/cello ja www.rautia.fi/cello

Keskon rauta- ja sisustuskauppa

Kesko on Euroopan viidenneksi suurin toimija rauta- ja sisustuskaupan markkinoilla. Sen vähittäiskauppaketjut ovat K-rauta, Rautia, Byggmakker, Senukai, OMA. Rautakesko Yrityspalvelu palvelee rautakaupan suuria yritysasiakkaita. Palvelemme asiakkaitamme vahvan kauppaverkoston lisäksi digitaalisilla palveluilla ja verkkokaupoilla. Kesko toimii rauta- ja sisustuskaupassa Suomessa, Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä. Rauta- ja sisustuskaupan liikevaihto oli vuonna 2014 lähes 2,2 miljardia euroa ja sen henkilöstömäärä lähes 9000. Rauta- ja sisustuskauppa –liiketoiminto on osa Keskon rauta- ja erikoiskaupan toimialaa. Lue lisää www.kesko.fi

K - Jotta kaupassa olisi kiva käydä.