Keskon viestintäkoordinaattorille Mere Sundqvistille Sisustustoimittajat ry:n tunnustus erinomaisesta yhteistyöstä

RAUTAKESKO OY:N LEHDISTÖTIEDOTE 5.2.2015 KLO 12.00

Keskon rauta- ja sisustuskaupan viestintäkoordinaattori Mere Sundqvist sai Sisustustoimittajat ry:n Tunnustustuoli 2015 -palkinnon. Sisustusalalla arvostettu Tunnustustuoli on joka toinen vuosi jaettava tunnustus hyvästä työstä sisustusalalla ja tänä vuonna se jaetaan 11. kertaa.

Tunnustustuoli-palkinnon yleisinä valintakriteereinä ovat muun muassa tehokas tiedottaminen ja oikeiden asioiden löytäminen tietotulvasta sekä kansainvälisten tuulien seuraaminen ja niiden soveltaminen suomalaiseen elämänmenoon.

Tämänkertaisen valinnan perusteiksi mainitaan: Mere on tiedottamisen pitkä linjan ammattilainen, joka seuraa asumisen ja sisustamisen eri osa-aloja aktiivisesti eri medioissa, tiedottaa uutuuksista oikeaan aikaan ja osaa hankkia sisustustoimittajien toiveiden mukaisesti materiaalia eri juttutyyppeihin ja julkaisuihin.

Lisäksi perusteissa Mereä pidetään luotettavana yhteistyökumppanina, jonka apuun sisustustoimittaja voi luottaa erikoisissakin rekvisiitta- tai kuvapyynnöissä kiireistenkin aikataulujen keskellä.

Meren työ tähtää siihen, että Keskon rauta- ja sisustuskaupan ketjuissa, esim. K-raudassa ja Rautiassa myytävät tuotteet näkyisivät lehtiartikkeleissa, sosiaalisessa mediassa ja muissa medioissa. Reviiri laajenee jatkossa myös Askon ja Sotkan suuntaan.

- Pyrin palvelemaan toimittajia mahdollisimman hyvin. Olen siitä onnellisessa asemassa, että saan työni puolesta olla tekemisessä asioiden kanssa, joita varmasti seuraisin myös harrastuksenani, Mere sanoo.

Kuva Mere Sundvistista on ladattavissa Keskon aineistopankista: http://bit.ly/1zToDDi

Lisätietoja: Viestintäkoordinaattori Mere Sundqvist, Keskon rauta- ja erikoiskauppa, puh. 050 433 4078

Juha Luomala
Viestintäpäällikkö
Keskon rauta- ja erikoiskauppa
Rautakesko Oy, Tikkurilantie 10, FIN-01380 Vantaa
Tel. + 358 10 532 0434
Gsm +358 50 5923 993
juha.luomala@kesko.fi
www.kesko.fi

Keskon rauta- ja erikoiskauppa

Keskon rauta- ja erikoiskaupan toimiala tarjoaa asiakkailleen Suomen laajimmat rauta- ja sisustuskaupan, vapaa-ajan tuotteiden sekä maatalouskaupan valikoimat sekä hyvin saavutettavan kauppaverkoston, verkkokaupat ja sähköiset palvelut. Toimialan ketjut ovat K-rauta, Rautia, K-maatalous, Byggmakker, Senukai, OMA, Anttila ja Kodin1, Intersport ja Budget Sport, Asko ja Sotka, Musta Pörssi sekä Kookenkä. Rautakesko Yrityspalvelu palvelee rautakaupan suuria yritysasiakkaita. Toimialalla on toimintaa Suomessa, Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä ja henkilöstömäärä on noin 14 000. Toimialan liikevaihto vuonna 2013 oli yhteensä noin 3,4 miljardia euroa.