Vähän kauniimpaa lisälämpöä - Cello-lasilämmittimet

Kesko tuotetiedote 13.1.16

Lämpö on yksi ihmisen perustarpeista. Lämpöä tarvitaan kotona ja vapaa-ajanasunnoissa, mökeillä ja varastoissa. Oikean lämmittimen valinnan perusteina ovat tarvittava lämmitysteho, soveltuvuus käyttötarkoitukseen ja -tilaan sekä käytön taloudellisuus; toki valintakriteereihin voi lisätä myös tuotteen ulkonäön.

Cello-tuoteperheen uutuuksia ovat tyylikkäät lasipintaiset lämmittimet 600/900/1500W ja 1000/2000W:

Lasilämmitin Cello 600/900/1500W

Lämmittimessä on säädettävä termostaatti ja ylikuumenemissuoja. Voidaan asentaa myös seinälle. Koko 65,5 x 15 x 50 cm, suositushinta 59,90e.

Lasilämmitin Cello 1000/2000W

Säädettävä termostaatti ja ylikuumenemissuoja, IP24. Lämmittimessä on LED-näyttö ja 24-tunnin ajastin. Voidaan asentaa myös seinälle. Koko 39 x 12,5 x 55,5 cm, suositushinta 89,90e.

Kesko | rauta- ja sisustuskauppa | Rautakesko Oy

www.k-rauta.fi   www.rautia.fi

Keskon rauta- ja erikoiskauppa

Keskon rauta- ja erikoiskaupan toimiala tarjoaa asiakkailleen Suomen laajimmat rauta- ja sisustuskaupan, vapaa-ajan tuotteiden sekä maatalouskaupan valikoimat sekä hyvin saavutettavan kauppaverkoston, verkkokaupat ja sähköiset palvelut. Toimialan ketjut ovat K-rauta, Rautia, K-maatalous, Byggmakker, Senukai, OMA, Anttila ja Kodin1, Intersport ja Budget Sport, Asko ja Sotka, Musta Pörssi sekä Kookenkä. Rautakesko Yrityspalvelu palvelee rautakaupan suuria yritysasiakkaita. Toimialalla on toimintaa Suomessa, Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Venäjällä ja Valko-Venäjällä ja henkilöstömäärä on noin 14 000. Toimialan liikevaihto vuonna 2013 oli yhteensä noin 3,4 miljardia euroa.