Bisnesäly, onko sitä?

Markkinoinnin moniottelija Timo Ropen uusin kirja luotaa paljon puhuttua bisnesälyä ja sen koostumusta.

Toiset pärjäävät bisneksessä toisia paremmin. Onko selitys bisnesäly? Bisnesäly-kirjassa perehdytään bisnesälyn olemukseen ja sisältöön sekä siihen, miten bisneksessä mukana olevat yritysjohtajat mieltävät bisnesälyn toteuttamisen mahdollisuudet ja esteet.

Kirjaan on haastateltu 25:tä suomalaista bisnesjohtajaa, joilta on kysytty listaa huikeimman bisnesälyn omaavista henkilöistä. Tämä lista löytyy myös kirjasta. Listassa on mainittuna muun muassa Steve Jobs (Apple), Ingvar Kamprad (Ikea) ja Matti Alahuhta (Kone).

Kirjassa etsitään vastausta muun muassa seuraaviin kysymyksiin: Miten bisnesäly rakentuu ihmisen aivoissa? Miten bisnesäly saadaan muunnettua tulokselliseksi liiketoiminnaksi? Onko hyvä bisnesäly ainoa edellytys yritysjohtajana menestymiselle? Mitä muita ominaisuuksia tarvitaan, jotta bisnesälyn tuottama kapasiteetti saadaan hyödynnettyä?

Kirja lisää ymmärrystä bisnesälystä ja sen hyödyntämisestä. Se antaa lukijalle runsaasti ajattelemisen aihetta oman bisnesälyn olemuksesta. Kirjassa oleva bisnesälyn pikatesti antaa lukijalle mahdollisuuden oman bisnesälyn hahmottamiseen.

Kirjan kirjoittanut Timo Rope on tunnettu bisnesosaaja, yrityskouluttaja ja tietokirjailija. Hän on julkaissut lukuisia tietokirjoja markkinoinnista, yrittäjyydestä ja johtamisesta.

Yhteys Timo Ropeen: Puh. 050 0603 209 ja sähköpostitse timo.rope@rope.fi

Lisätietoa:

Hilkka Vainio, markkinointipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari

hilkka.vainio@helsinki.chamber.fi

Puh.: 09 2286 0352

Kauppakamari on arvostettu ammattikirjallisuuden kustantaja, joka julkaisee vuosittain kymmeniä ajankohtaisia teoksia mm. juridiikan, johtamisen ja työsuhteen, taloushallinnon ja verotuksen aihealueilta. Kirjoja kustannetaan Kauppakamarin ja Lakimiesliiton Kustannuksen tavaramerkeillä. Muita suosittuja tuotteita ovat mm. www.kauppakamaritieto.fi, ammattilaisen ajantasainen verkkopalvelu, sekä säännöllisesti päivitettävät kansiot.

www.kauppakamarikauppa.fi.