Kauppakamarin Luotsi -kyselyn tulokset julkaistaan

Torstaina 4.11.2010 kello 10.00
Clarion Hotel Santa Claus,
kokoustila Kivi, Korkalonkatu 29, Rovaniemi

Keskuskauppakamari julkaisee Rovaniemellä ensimmäisen valtakunnallisen Kauppakamarin Luotsi -yritysjohtajakyselyn. Mukana on yli 800 yritysjohtajaa koko maasta. Vastausprosentti on 54.

Luotsissa kysyttiin muun muassa tarvitaanko uusia valtionyhtiöitä ja näkemyksiä työperäisestä maahanmuutosta.

Tuloksista kertoo Keskuskauppakamarin toimitusjohtaja Risto E. J. Penttilä.

Tervetuloa!

Ilmoittautumiset tilaisuuteen: tiedotuspäällikkö Anja Mertanen, puh. 09 4242 6209 tai anja.mertanen@chamber.fi

Keskuskauppakamari
PL 1000, Aleksanterinkatu 17
www.keskuskauppakamari.fi

Keskuskauppakamari auttaa yrityksiä menestymään Suomessa ja kansainvälisessä kilpailussa vaikuttamalla muun muassa lainsäädäntöön, verotukseen ja talouspolitiikkaan. Keskuskauppakamari antaa myös ohjeita ja suosituksia puolueettomana asiantuntijana, edistää hyvää arvopaperimarkkinatapaa ja myöntää ansiomerkkejä. Keskuskauppakamari kehittää ja ohjaa tavarantarkastusta sekä kiinteistöarviointia Suomessa. Keskuskauppakamarin tilintarkastuslautakunta hyväksyy ja valvoo KHT-tilintarkastajia ja KHT-yhteisöjä.