Senja Larsen Keskuskauppakamarin viestintäjohtajaksi

Finnairin viestintäpäällikkönä ja viestintätoimisto Milttonin johtavana konsulttina työskennellyt Senja Larsen siirtyy toukokuussa Keskuskauppakamarin viestintäjohtajaksi. Hänen vastuullaan on uudistaa Keskuskauppakamarin sisäinen ja ulkoinen viestintä vastaamaan organisaation uudistuvia tavoitteita ja toimintamallia.

– Keskuskauppakamarin tehtävä on varmistaa yritysten hyvät toimintaedellytykset koko maamme laajuudelta. Tähän tarvitaan yhteistyötä, asiantuntemusta sekä voimakasta ja osaavaa viestintää. Tiedonkulku ja vuorovaikutus ovat uuden vuosituhannen haasteita. Siksi panostamme tähän alueeseen, sanoo Keskuskauppakamarin toimitusjohtaja Risto E. J. Penttilä.

Keskuskauppakamari perustettiin vuonna 1918, puoli vuotta Suomen itsenäistymisen jälkeen. Suomessa toimii 19 alueellista kauppakamaria, joilla on runsaat 17 000 jäsentä.

– Kauppakamarin toiminta on tänä päivänä tarpeellisempaa kuin koskaan. Hyvinvointivaltion selviäminen vaatii sen, että yritykset luovat Suomeen uusia työpaikkoja. Tämä onnistuu ainoastaan varmistamalla, että verotus, lainsäädäntö, toimintailmapiiri ja asenneilmasto maassamme ovat yrittämiselle myönteisiä. Ajamme niin yritysten, yrittäjien kuin kaikkien suomalaisten asiaa, sanoo Penttilä.

Lisätiedot: Toimitusjohtaja Risto E. J. Penttilä, Keskuskauppakamari, puh. 050 366 2395

Keskuskauppakamari
PL 1000, Aleksanterinkatu 17
www.keskuskauppakamari.fi

Keskuskauppakamari auttaa yrityksiä menestymään Suomessa ja kansainvälisessä kilpailussa vaikuttamalla muun muassa lainsäädäntöön, verotukseen ja talouspolitiikkaan. Keskuskauppakamari antaa myös ohjeita ja suosituksia puolueettomana asiantuntijana, edistää hyvää arvopaperimarkkinatapaa ja myöntää ansiomerkkejä. Keskuskauppakamari kehittää ja ohjaa tavarantarkastusta sekä kiinteistöarviointia Suomessa. Keskuskauppakamarin tilintarkastuslautakunta hyväksyy ja valvoo KHT-tilintarkastajia ja KHT-yhteisöjä.