TULEVAISUUDEN KANSAINVÄLISET RIIDANRATKAISIJAT KOOLLA - ICC YOUNG ARBITRATORS FORUM 1.12.2011, HELSINKI

Suomessa on kasvavaa potentiaalia nousta kansainvälisten liikeriitojen ratkaisijaksi. Tulevaisuudessa tarvitaan osaavia ja kielitaitoisia juristeja, joilla on laajat kansainväliset suhteet ja hyvä maine. Tämän mission edistämiseksi Kansainvälinen kauppakamari järjestää ensimmäistä kertaa Pohjoismaissa ICC Young Arbitrators Forum –tilaisuuden. Suomen osaaminen konfliktien ratkaisijana – myös talouskysymyksissä – tulee voimakkaasti esille.

Suomi järjestää ensimmäistä kertaa Pohjoismaissa pidettävän ICC Young Arbitrators Forum  -seminaarin, joka pidetään torstaina 1.12.2011 klo 15 – 18 Kiasmassa, Helsingissä. Siihen on ilmoittautunut lähes 100 osanottajaa. Seminaarissa käsitellään yritysten välisten riita-asioiden kansainvälistä ratkaisemista, ennen kaikkea välimiesmenettelyn tehokkuutta ja uusia ICC:n välimiesmenettelysääntöjä.

Oheisena tilaisuuden ohjelma.

Lisätietoa tapahtumasta antaa: