• Kesla Oyj/

Kesla Oyj ja yhtiön henkilöstön edustajat sopivat tänään henkilöstön sopeutuksista kesäkuun 2021 loppuun saakka

Report this content

KESLA OYJ                                             PÖRSSITIEDOTE             17.2.2021      KLO 16:15

Kesla Oyj:n ja yhtiön henkilöstön edustajien vuosineljänneksittäin pidettävässä yhteistoimintakokouksessa sovittiin tänään koko henkilöstöä koskevasta mahdollisuudesta sopeuttaa yhtiön toimintaa enintään 90 päivän lomautuksilla 30.6.2021 saakka kuluvan vuoden maaliskuun alusta alkaen.

Yhtiö sopeutuu kohdennetuin lomautuksin Valko-Venäjän EU pakotteiden tuotannollisiin ja taloudellisiin vaikutuksiin sekä Covid-19 synnyttämiin häiriöihin toimittajakentässä.

KESLA OYJ

Simo Saastamoinen

LISÄTIETOJA:

Toimitusjohtaja Simo Saastamoinen, 040 560 9310

JAKELU:

www.kesla.com

Kesla on metsäteknologian ja materiaalikäsittelyn kehittämiseen, markkinointiin ja valmistukseen erikoistunut konepajakonserni, joka tuottaa asiakkaan alustaan integroituvia, parasta käyttökokemusta tuottavia ja asiakkaan liiketoimintaa edistäviä laadukkaita materiaalinkäsittelyratkaisuja. Keslan liiketoiminta on keskittynyt kolmeen liiketoiminta-alueeseen, jotka ovat traktorivarusteet, puunkorjuulaitteet sekä auto- ja teollisuusnosturit. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2020 40 miljoonaa euroa. Konsernin viennin osuus liikevaihdosta oli 70 %. Vuonna 1960 perustetulla Keslalla on tuotantolaitokset Joensuussa, Kesälahdella ja Ilomantsissa sekä myyntiyhtiö Appenweierissa, Saksassa. Keslan palveluksessa on noin 250 henkeä. Keslan A-osakkeet noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. #yourlifetimematch.