Kevan SuomiAreena-keskustelussa kuntapalvelut 18.7. klo 10.30-11.45

Millainen on suomalaisten hyvinvointipalvelujen tulevaisuus? Miten kuntien palvelut järjestetään ja tuotetaan jatkossa? Miten palveluiden järjestämisen muutokset vaikuttavat kuntatyöntekijöiden työhyvinvointiin?

Muun muassa näitä kysymyksiä pohditaan Kevan järjestämässä keskustelutilaisuudessa SuomiAreenassa keskiviikkona 18.7. Porin teatterin kahviossa klo 10.30-11.45 käytävän keskustelun aiheena on ”Kuntien palvelut – huomisen historiaa?”

Mukana keskustelemassa on Kevan toimitusjohtaja Merja Ailuksen lisäksi kansanedustaja, eduskuntaryhmän puheenjohtaja Jan Vapaavuori, Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ylijohtaja Marina Erhola sekä Vantaan kaupunginjohtaja Kari Nenonen. Keskustelua johtaa kustantaja Jan Erola.

Tervetuloa!

Lisätietoja: viestintäjohtaja Tero Manninen, p. 040 707 1508

Keva huolehtii kunta-alan, valtion, kirkon ja Kelan henkilöstön eläkeasioista, hoidamme noin 1,3 miljoonan julkisen sektorin työntekijän ja eläkkeensaajan työeläkepalveluita. Keva vastaa kunta-alan henkilöstön eläkkeiden rahoituksesta ja eläkevarojen sijoittamisesta. Sijoitusomaisuutemme on noin 31,5 miljardia euroa (31.3.2012). Palveluksessamme on noin 540 henkilöä.