Kuntien eläkevakuutuksen uusi hallitus valittu

Kuntien eläkevakuutuksen uusi hallitus sekä valtuuskunnan puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja on valittu vuosiksi 2005–2008.

Kuntien eläkevakuutuksen hallitus vuosina 2005–2008 Kuntien eläkevakuutuksen valtuuskunta valitsi hallituksen 16.2. pidetyssä kokouksessa. Hallituksen uusi puheenjohtaja on Oulun kaupunginjohtaja Kari Nenonen. Hallituksen varapuheenjohtajana aloittaa erityisopettaja Varpu-Leena Malmgren. Hallituksen muut jäsenet ovat: Hämeenlinnan kaupunginjohtaja Tapani Hellsten Varatuomari Sampsa Kataja Helsingin apulaiskaupunginjohtaja Paula Kokkonen Puheenjohtaja Juhani Palomäki (asiantuntijajäsen) Puheenjohtaja Tuire Santamäki-Vuori Yksikön johtaja Aaro Tiilikainen Toiminnanjohtaja Anu Vehviläinen Kuntien eläkevakuutuksen valtuuskunta vuosina 2005–2008 Valtuuskunnan kokouksessa 16.2. valittiin myös valtuuskunnan uusi puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja. Valtuuskunnan uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Tampereen apulaiskaupunginjohtaja Päivi Sillanaukee. Valtuuskunnan varapuheenjohtaja on talousjohtaja Harri Virta. Valtuuskunta on Kuntien eläkevakuutuksen ylin päättävä elin ja se päättää mm. eläkemaksuista ja talousarviosta. Valtuuskunnan jäsenet määräsi sisäasiainministeriö joulukuussa 2004. Jäsenistä 26 määrättiin Suomen Kuntaliiton esityksestä ja neljä työntekijäjärjestöjen esityksestä. Valtuuskunnan muut jäsenet: Toimistonjohtaja Eeva-Liisa Ahokas, Pori Asianajaja, varatuomari Pauliina Haijanen, Laitila Puheenjohtaja Keijo Houhala, Tekniikan- ja peruspalveluluiden neuvottelujärjestö KTN ry Toimistonjohtaja, kunnallisneuvos Riitta Jakara, Orivesi Yrittäjä Jukka Juusela, Jyväskylä Viestintäpäällikkö Kauko Kontio, Tornio Suunnittelupäällikkö Anssi Kujala, Espoo Erityisopettaja Varpu-Leena Malmgren, Vihti Oik.tiet. yo. Heidi Nieminen, Korpilahti Kunnanjohtaja Simo Paassilta, Halikko Puheenjohtaja Juhani Palomäki, Toimihenkilöiden neuvottelujärjestö TNJ ry Tiedotuspäällikkö Ulla-Maija Rajakangas, Helsinki Vakuutuspiirin johtaja Elsa Riekkola, Kittilä Kaupunginjohtaja Olavi Ruotsalainen, Suonenjoki Toimittaja Aki Räisänen, Kajaani Sosiaali- ja terveyspäällikkö Päivi Salminen, Utsjoki Lakimies Esko Salo, Kunta-alan unioni ry Kansanedustaja Petri Salo, Voltti Apulaiskaupunginjohtaja Pekka Sauri, Helsinki Erikoissairaanhoitaja Paula Sihto, Ilmajoki Koulutuspäällikkö Miia Sillanpää, Hattula Johtaja Liisa Souri, Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKO ry Hammaslääkäri Jukka Tikanmäki, Pyhäsalmi Suunnittelu- ja rahoitusjohtaja Hannu Tuittu, Kotka Kunnanjohtaja Jorma Turunen, Kesälahti Järjestöpäällikkö Pentti Vertanen, Järvenpää Kansanedustaja Harry Wallin, Seinäjoki Kunnanjohtaja Stig Östdahl, Kruunupyy