Varpu-Leena Malmgren Kuntien eläkevakuutuksen hallituksen jäseneksi

Kuntien eläkevakuutuksen hallituksen uudeksi jäseneksi jäljellä olevaksi toimikaudeksi vuoden 2010 loppuun asti on valittu erityisopettaja Varpu-Leena Malmgren Vihdistä. Uusi hallituksen jäsen valittiin siksi, että entinen hallituksen jäsen Merja Ailus siirtyi Kuntien eläkevakuutuksen toimitusjohtajaksi. Varpu-Leena Malmgren toimi Kuntien eläkevakuutuksen hallituksen varapuheenjohtajana 2005–2008. Kuntien eläkevakuutuksen valtuuskunnan varapuheenjohtajana hän on toiminut vuoden 2009 alusta alkaen. Uudeksi valtuuskunnan varapuheenjohtajaksi valittiin Kesälahden kunnanjohtaja Jorma Turunen. Kuntien eläkevakuutuksen nykyisen hallituksen toimikausi kestää kaksi vuotta eli vuodet 2009 - 2010. Valtuuskunnan toimikausi kestää neljä vuotta eli vuodet 2009 - 2012. Muut hallituksen jäsenet ovat: · kansanedustaja Sampsa Kataja, Pori, hallituksen puheenjohtaja · kaupunginjohtaja, Tapani Hellstén, Hämeenlinna, hallituksen varapuheenjohtaja · apulaiskaupunginjohtaja Paula Kokkonen, Helsinki · kaupunginjohtaja Mauri Gardin, Rovaniemi · tiedotuspäällikkö Sallamaari Repo, Helsinki · toimitusjohtaja Harri Virta, Forssa · puheenjohtaja Tuire Santamäki-Vuori, Kunta-alan unioni · neuvottelujohtaja Risto Kangas, JUKO ry Lisätietoja antavat: Valtuuskunnan puheenjohtaja, Suonenjoen kaupunginjohtaja Olavi Ruotsalainen, puhelin 040 750 1898. Erityisopettaja Varpu-Leena Malmgren, puhelin 0500 745 737