Ensimmäinen M1-sisäilmaluokiteltu saniteettisilikoni

Kiilto on tuonut ensimmäisenä toimijana markkinoille märkätiloihin soveltuvan M1-luokitellun saniteettisilikonin. M1-luokitus kertoo tuotteen vähäpäästöisyydestä ja sen tavoite on edistää vähäpäästöisempien rakennusmateriaalien tuotekehitystä. Samalla se pyrkii ohjaamaan rakennusprojekteissa käytettävien materiaalien valintaa sisäilman kannalta parempaan suuntaan.

Tuotteella on samat erinomaiset levitys- ja työominaisuudet kuin perinteisellä Kiilto Saniteettisilikonilla ja sen lämmönkesto on -40 - +150 °C.

Valikoimassa on kuusi suosituinta värivaihtoehtoa:
väritön, valkoinen, marmorinvalkoinen, keskiharmaa, tummanharmaa ja hiilenharmaa. Värinumeromerkintään on lisätty M-kirjain, esim. väritön M00.

Tuote on pakattu 310 ml patruunaan.