• Kiilto/

Etsimme asiakaslähtöistä teollisuusliiketoiminnan kehityspäällikköä Turkuun

Report this content

Kiilto työllistää yhteensä noin 800 henkilöä, joiden hyvinvointi on meille tärkeää. Perheyrityksenä toimintakulttuurimme on syntynyt vahvasta suomalaisesta osaamisesta ja henkilöstön arvostamisesta. Jatkuvat kehittämishankkeet luovat innostavia kasvumahdollisuuksia yhtiömme sisällä.

Meille asiakas on kuningas. Rakennamme kestävää tulevaisuutta vastuullisesti ihmiset ja ympäristö huomioiden. Toimimme ja kasvamme kansainvälisesti yhdeksässä maassa Itämeren ympärillä yhteensä noin 250 miljoonan asukkaan markkina-alueella.

Etsimme nyt Turkuun asiakaslähtöistä ja kehityshenkistä

TEOLLISUUSLIIKETOIMINNAN KEHITYSPÄÄLLIKKÖÄ

Keskeisenä tehtävänäsi on vastata teollisuusliiketoiminnan projektien läpiviennistä ja raportoimisesta. Toimit läheisessä yhteistyössä erityisesti teollisuusasiakkaidemme kanssa ja huolehdit, että tuote- ja menetelmäratkaisut vastaavat heidän tarpeitaan. Toimit yhteistyössä myös Venäjällä ja Baltiassa olevien tytäryhtiöiden kanssa. Olet aidosti kiinnostunut sidosryhmien kokonaisprosesseista ja haet aktiivisesti uusia mahdollisuuksia liiketoiminnan kehittämiseen. Tuot uusia, raikkaita ajatuksia ja ideoita tuotteiden ja palveluratkaisujen kehittämiseksi. Olet avoin ja utelias alan kehitykselle tuoden uusia näkökulmia tekemiseen. Tehtävässä menestyminen edellyttää palveluhenkisyyttä ja tinkimätöntä tahtoa huolehtia asiakkaista. Arvostamme itsenäistä, aktiivista ja määrätietoista työskentelytapaa. Toimipisteesi sijaitsee KiiltoCleanin pääkonttorilla Turussa.

Tehtävän edellytykset:

• tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto (tekninen tai kaupallinen)
  • asiakaslähtöinen ajattelu- ja toimintatapa
  • halu oppia ja kokeilla uusia toimintamalleja ja -ratkaisuja
  • matkustusvalmius ja kyky sopeutua epäsäännölliseen työaikaan
  • sujuvat vuorovaikutus- ja viestintätaidot suomeksi ja englanniksi
  • arvostamme kokemusta ja näyttöä kansainvälisistä kehitysprojekteista teollisessa toimintaympäristössä
  • elintarviketeollisuuden liiketoimintatuntemus katsotaan eduksesi

Tarjoamme sinulle vakavaraisen, kansainvälisen ja kehittyvän yrityksen toimintaympäristön, itsenäisen tehtäväkentän sekä kattavan perehdytyksen tehtävään ja toimialaan.

Lisätietoa tehtävästä antaa 11.12. klo 14 - 16 ja 12.12. klo 10 - 12 Kehityspäällikkö Pekka Sinisalo, puh. 0400 822 208. Jätä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 16.12.2018 osoitteessa: www.kiiltoclean.com/careers

Toimimme Kiillon rekrytointiprosessin mukaisesti ja käsittelemme kaikki tehtävää koskevat yhteydenotot ehdottoman luottamuksellisesti. Hakuajan jälkeen lähetämme osalle hakijoista videohaastattelukysymyksiä. Lisäksi pyydämme hakijoita varaamaan 11.1.2019 mahdollista työhaastattelua varten.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija