Etsimme Turun tehtaallamme sijaitsevaan tilauskeskukseen osa-aikaista työntekijää kotimaan ja viennin tilausten käsittelyyn

Tulevaisuus tehdään tänään. Kiillossa panostetaan päivittäin huomiseen huolehtimalla työhyvinvoinnista, rohkaisemalla uusiutumiseen ja kehittämällä toimintaa jatkuvasti entistä vastuullisemmaksi. Meitä ohjaa tahto olla alamme ympäristöjohtaja, jonka asiantuntijuudella rakennetaan onnistumisia myös asiakkaillemme. Olemme lähellä, etsien uutta ja oivaltaen. Haluatko kirjoittaa oman lukusi satavuotiseen kasvutarinaamme?

Etsimme Turun tehtaallamme sijaitsevaan tilauskeskukseen

OSA-AIKAISTA TYÖNTEKIJÄÄ KOTIMAAN JA VIENNIN TILAUSTEN KÄSITTELYYN

Päätehtäväsi on huolehtia omalta osaltasi siitä, että Kiillon lupaus erinomaisesta asiakaspalvelusta toteutuu. Tehtävässä käsittelet yritysasiakkaittemme tilauksia sekä muita niihin liittyviä toimeksiantoja. Työ sisältää puhelimessa ja sähköpostilla tapahtuvaa asiakaspalvelua, tilausten vastaanottamista ja tallentamista toiminnanohjausjärjestelmään. Työhön sisältyy myös vientikoordinaattorin tehtäviä, joihin kuuluu muun muassa yhteydenpito kuljetusliikkeisiin, konsernimme tytäryhtiöihin ja kansainvälisiin asiakkaisiin. Työsuhteen kesto ja työaika sopimuksen mukaan. Työ sopii hyvin opiskelijalle opiskelun ohessa tehtäväksi sekä kesän aikana kesätyöksi.

Odotamme sinulta:

• jonkin verran edenneitä opintoja soveltuvalta alalta tai aiempaa kokemusta kaupalliselta tai viennin alalta
  • kiinnostusta tilaus- ja toimitusprosessien hallintaan liittyviin tehtäviin
  • hyviä vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja
  • itsenäistä työskentelyotetta ja tarkkuutta niin kiireessä kuin myös rutiinien parissa
  • IT-taitoja, kokemus ERP-järjestelmistä katsotaan eduksi
  • suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista hallintaa
  • ruotsin kielen taito katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle kehittyvän yrityksen toimintaympäristön, mahdollisuuden kehittyä asiakaspalvelun ja viennin ammattilaiseksi sekä kattavan perehdytyksen tehtävään. Panostamme aktiivisesti henkilöstömme työhyvinvointiin. Tarjoamme monipuolisesti mahdollisuuksia oman hyvinvoinnin ylläpitoon taukoliikunnan, harrastusvuorojen ja lajitutustumisten kautta. Pidämme huolta työergonomiasta: käytössämme on nykyaikaiset työvälineet. Olemme savuton työpaikka. Lue lisää tästä linkistä: 100-vuotias Kiilto kehittää työhyvinvointia määrätietoisin askelin

Lisätietoa tehtävästä antaa logistiikkapäällikkö Jussi Valtonen maanantaina 20.1. klo 15-16 ja keskiviikkona 22.1. klo 15-16, puh. 050 592 3897. Muina aikoina mahdollisuuksien mukaan. Täytä hakemus ja liitä mukaan myös CV:si viimeistään 31.1.2020 täällä.

Kiilto on 100-vuotias kasvava suomalainen perheyritys, jonka visio on vuodessa 2080. Me kehitämme, valmistamme ja markkinoimme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden kiinnitys- ja hygieniaratkaisut, ammattipuhtaus ja -hygienia sekä kuluttajatuotteet. Toimintamme ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen. Työllistämme noin 1000 henkilöä, joiden hyvinvointi ja osaaminen ovat ratkaisevassa roolissa työssämme asiakkaan hyväksi. Lue meistä lisää verkkosivuiltamme.