Haemme Kiillon Turun tehtaalle uuteen tehtävään teknistä päällikköä

Report this content

Olemme luoneet tulevaisuutta Kiillossa jo vuodesta 1919 lähtien. Panostamme päivittäin huomiseen kehittämällä toimintamme vastuullisuutta, kannustamalla innovointiin ja huolehtimalla työntekijöidemme hyvinvoinnista. Olemme sitoutuneita täyttämään Lupauksemme ympäristölle, motivoituneina aidosta mahdollisuudesta vaikuttaa sekä yksilöinä että yhdessä, luoden näin kestäviä menestystarinoita asiakkaillemme. Tervetuloa mukaan matkalle kohti määränpäätämme, vuotta 2080!

Oletko kunnossapidon ja projektinhallinnan ammattilainen ja kaipaat mahdollisesti uusia haasteita urallasi? Haluaisitko työskennellä uudessa roolissa, jota pääset itse kehittämään alusta alkaen? Kiinnostaako sinua itsenäinen työ, jossa saat kuitenkin osaavan tiimin tuen ja teet yhteistyötä kansainvälisten tuotantotiimien kanssa?

Haemme nyt Kiillon Turun tehtaalle uuteen tehtävään

TEKNISTÄ PÄÄLLIKKÖÄ

Valmistamme Turussa ja Hankasalmella pesu- ja puhdistusaineita sekä hygieniatuotteita ammattisiivouksen ja -keittiöiden, elintarviketeollisuuden, terveydenhuollon ja teollisuuden sekä myös kuluttajien tarpeisiin. Logistiikkakeskuksemme sijaitsee Raisiossa. Teknisenä päällikkönä olet näkyvässä ja merkittävässä roolissa vastaamassa näiden kolmen toimipisteen teknisestä kehittämisestä. Suomen lisäksi meillä on myös Skandinaviassa ja Venäjällä tuotantolaitoksia, joiden kanssa teet yhteistyötä.

Tekninen päällikkö on kokonaan uusi rooli organisaatiossamme. Pääset siis itsenäisesti vaikuttamaan sekä omaan että oman organisaation työskentelytapoihin ja -edellytyksiin. Pääset myös mukaan monenlaisiin kehitysprojekteihin. Kaikkea toimintaamme ohjaa Lupauksemme ympäristölle ja sinulla on merkittävä rooli siihen liittyvien konkreettisten toimenpiteiden toteuttamisessa. Kun olet päässyt työssäsi vauhtiin, toivomme, että kehität toimintaa jatkossa enemmän ennakoivan kunnossapidon suuntaan.

Toimit Suomen kunnossapitotiimin esihenkilönä (noin 10 työntekijää) ja raportoit Suomen toimitusketjun päällikölle. Tärkeimpiä sisäisiä sidosryhmiäsi ovat tuotanto, logistiikka ja EHS. Pääasiallinen toimipisteesi sijaitsee Turussa, mutta työhön kuuluu satunnaista matkustamista.

Tehtäviisi kuuluu

• kokonaisvastuu kunnossapidosta: kunnossapitosuunnitelman laadinta ja toteutuksen seuranta, ennakoivan kunnossapidon kehittäminen, kunnossapidon mittaaminen ja budjetointi

• erilaiset tuotannon ja kiinteistökunnossapidon projektit/investoinnit: projektien suunnittelu ja johtaminen, teknisten projektien käsikirjan laatiminen ja ylläpito, sopimukset ja kustannusseuranta
  • energiatehokkuuden raportointi ja kehittäminen
  • energiatehokkuusinvestoinnit.

Odotamme sinulta

• soveltuvaa korkeakoulututkintoa

• projektinhallintataitoja ja kokemusta erilaisten projektien vetämisestä
  • kokemusta kunnossapidon kehittämisestä ja kunnossapitojärjestelmistä
  • rakennusteknistä osaamista ja ymmärrystä
  • kokemusta esimiestyöstä
  • hyvää englannin kielen taitoa.

Jos tunnet lisäksi kemikaaleja, työturvallisuuslainsäädäntöä ja Lean-menetelmiä, niistä on hyötyä tehtävässä, kuten myös prosessiteknisestä osaamisesta. Työssä menestymistä edesauttaa oma-aloitteinen, jämäkkä ja yhteistyökykyinen työskentelytyyli. Haemme erityisesti avointa ja kehitysmyönteistä henkilöä, joka on innokas kokeilemaan uutta ja tarttumaan toimeen. Arvostamme myös rohkeutta puuttua asioihin ja kykyä mahdollistaa tiimin itseohjautuvuuden ja moniosaamisen kehittyminen.

Kiillon kulttuuri

Kiillossa pääset työskentelemään ympäristössä, joka on kiehtova yhdistelmä kasvavaa kansainvälistä ja maanläheistä perheyritystä. Työntekijämme arvostavat pitkän tähtäimen toimintatapaamme, avointa ja läpinäkyvää yrityskulttuuria, kiiltolaista yhteishenkeä sekä monipuolisia mahdollisuuksia oppia uutta ja kasvaa yhdessä yrityksen kanssa. Me rohkaisemme työntekijöitämme tuomaan ideoitaan esille ja kehittymään omissa innovaatio- ja koulutusohjelmissamme. Olemme erityisen ylpeitä tunnustuksista, joita olemme saaneet panostuksistamme työhyvinvointiin: meidät on valittu kahdesti Suomen aktiivisimmaksi työpaikaksi. Olemme savuton työpaikka.

Lisää Kiillon kulttuurista pääset lukemaan täältä: Kiillon kasvu ponnistaa vakaudesta, rohkeudesta ja halusta uusiutua

Lisätietoa tehtävästä antaa tuotantopäällikkö Mira Kaunisto, +358405581248, 1.7. klo 11-13 ja 5.7. klo 12-14.

Odotamme hakemustasi 5.8.2021 mennessä. Hakemuksen voit jättää täällä. Liitäthän mukaan myös CV:si ja palkkatoiveesi.

Toimimme Kiillon rekrytointiprosessin mukaisesti ja käsittelemme kaikki tehtävää koskevat yhteydenotot ehdottoman luottamuksellisesti. Lähetämme osalle hakijoista videohaastattelukysymyksiä. Lisäksi pyydämme hakijoita varaamaan 2.9.2021 mahdollista työhaastattelua varten. Tehtävään valitulta edellytetään hyväksyttyä terveystarkastusta, joka sisältää huumausainetestauksen.

KiiltoClean Oy on osa Kiiltoa, joka on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys ja jonka visio on vuodessa 2080. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. www.kiilto.fi