Haemme terveydenhuollon sektorille aktiivista ja tuloshakuista avainasiakkuuspäällikköä

Tulevaisuus tehdään tänään. Kiillossa panostetaan päivittäin huomiseen huolehtimalla työhyvinvoinnista, rohkaisemalla uusiutumiseen ja kehittämällä toimintaa jatkuvasti entistä vastuullisemmaksi. Meitä ohjaa tahto olla alamme ympäristöjohtaja, jonka asiantuntijuudella rakennetaan onnistumisia myös asiakkaillemme. Olemme lähellä, etsien uutta ja oivaltaen. Haluatko kirjoittaa oman lukusi satavuotiseen kasvutarinaamme?

Haemme nyt terveydenhuollon sektorille aktiivista ja tuloshakuista

AVAINASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖÄ

Tehtävässä vastaat nimettyjen asiakkaiden myynnin, kannattavuuden sekä asiakastyytyväisyyden kehittämisestä. Johdat ja kehität asiakasyhteistyötä kokonaisvaltaisesti ja toimit ensisijaisena kontaktihenkilönä asiakkaalle varmistaen toimenpiteiden menestyksekkään läpiviennin ja seurannan sekä johdat kaupallisia neuvotteluja. Arvostamme myynnillistä ja aidosti tuloshakuista ja aikaansaavaa työskentelytapaa. Toimit tehokkaasti itsenäisesti, mutta myös saumattomasti osana tiimiä. Toimipisteesi sijaitsee Helsingin Ruoholahdessa. Työ painottuu Etelä-Suomen alueelle, mutta työ edellyttää myös matkustusvalmiutta kotimaassa. Raportoit tehtävässä myyntipäällikölle.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää:

• terveydenhuollon ja/tai kaupallista koulutusta
  • kokemusta ja näkemystä vastaavista asiantuntijamyynnin tehtävistä
  • kykyä suunnitelmalliseen ja innovatiiviseen avainasiakastyöskentelyyn
  • asiakaslähtöistä työskentelytapaa
  • suomen lisäksi sujuva englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito
  • MS Office -ohjelmien erinomaista hallintaa
  • hyvät vuorovaikutus-, koulutus- ja viestintätaidot

Tarjoamme näköalapaikan kasvavalle hygienia-alalle kansainvälisessä yrityksessä. Tarjoamme sinulle kehittyvän yrityksen toimintaympäristön, itsenäisen tehtäväkentän sekä kattavan perehdytyksen tehtävään. Panostamme aktiivisesti henkilöstömme työhyvinvointiin, meidät on esimerkiksi kaksi kertaa aiemmin valittu Suomen aktiivisimmaksi työpaikaksi. Tarjoamme monipuolisesti mahdollisuuksia oman hyvinvoinnin ylläpitoon taukoliikunnan, kuntotestausten ja harrastusvuorojen kautta. Tuemme henkilöstömme osaamisen uusiutumista muun muassa omien koulutusohjelmiemme avulla. Olemme savuton työpaikka.

Lisätietoa tehtävästä antaa 6.4. klo 14.30-16.00 ja 7.4. klo 8.30-9.30  Myyntipäällikkö Lea Uuksulainen, puh. +358405063430.

Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen meille viimeistään 18.4.2021 täällä.

Toimimme Kiillon rekrytointiprosessin mukaisesti ja käsittelemme kaikki tehtävää koskevat yhteydenotot ehdottoman luottamuksellisesti. Lähetämme osalle hakijoista videohaastattelukysymyksiä. Lisäksi pyydämme hakijoita varaamaan 27.4.2021 mahdollista työhaastattelua varten. Tehtävään valitulta edellytetään hyväksyttyä terveystarkastusta, joka sisältää huumausainetestauksen.

Kiilto on 100-vuotias kasvava suomalainen perheyritys, jonka visio on vuodessa 2080. Me kehitämme, valmistamme ja markkinoimme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia ja kuluttajatuotteet. Toimintamme ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen. Toimimme yhdessätoista maassa ja työllistämme noin 1000 henkilöä, joiden hyvinvointi ja osaaminen ovat ratkaisevassa roolissa työssämme asiakkaan hyväksi. Lue lisää meistä verkkosivuiltamme.