Haemme tuotekehitystiimiimme Lempäälään tuotekehityslaboranttia

Report this content

Tulevaisuus tehdään tänään. Kiillossa panostetaan päivittäin huomiseen huolehtimalla työhyvinvoinnista, rohkaisemalla uusiutumiseen ja kehittämällä toimintaa jatkuvasti entistä vastuullisemmaksi. Meitä ohjaa tahto olla alamme ympäristöjohtaja, jonka asiantuntijuudella rakennetaan onnistumisia myös asiakkaillemme. Olemme lähellä, etsien uutta ja oivaltaen. Haluatko kirjoittaa oman lukusi satavuotiseen kasvutarinaamme?

Haemme nyt Lempäälään

TUOTEKEHITYSLABORANTTIA

Tehtävä on määräaikainen, noin vuoden mittainen vanhempainvapaasijaisuus.

Tehtävässä tuot panoksesi osaavaan tuotekehitystiimiimme. Päivittäiseen työhösi kuuluvat muun muassa puhdistusaineisiin liittyvät käytännön laboratoriotyöt ja asiakastestauksiin osallistuminen. Toimit tiiviissä yhteistyössä tuotekehityksen, laadunvarmistuksen, tuotannon ja markkinoinnin kanssa.

Tehtävän edellytykset:

• laboratorioalan AMK-koulutus (mm. laboratorioanalyytikko, insinööri)
  • vähintään kahden vuoden työkokemus tehtävään soveltuvalta alalta
  • erinomaiset työyhteisötaidot
  • kyky itsenäiseen työskentelyyn
  • ajan tasalla olevat ICT-taidot
  • sujuvat viestintätaidot ja englannin kielen taito

Tarjoamme sinulle kehittyvän yrityksen toimintaympäristön, itsenäisen tehtäväkentän sekä kattavan perehdytyksen tehtävään. Panostamme aktiivisesti henkilöstömme työhyvinvointiin. Tarjoamme monipuolisesti mahdollisuuksia oman hyvinvoinnin ylläpitoon taukoliikunnan, kuntotestausten ja harrastusvuorojen kautta. Tuemme henkilöstömme osaamisen uusiutumista muun muassa omien koulutusohjelmiemme avulla. Olemme savuton työpaikka. Lue lisää tästä linkistä: 100-vuotias Kiilto kehittää työhyvinvointia määrätietoisin askelin.

Lisätietoa tehtävästä antaa 6.5.2020 klo 9 - 11 Tuotekehityspäällikkö Heidi Kähkönen, puh. +358408370830. Jätä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen täällä viimeistään 13.5.2020.

Toimimme Kiillon rekrytointiprosessin mukaisesti ja käsittelemme kaikki tehtävää koskevat yhteydenotot ehdottoman luottamuksellisesti. Lähetämme osalle hakijoista videohaastattelukysymyksiä. Lisäksi pyydämme hakijoita varaamaan 25.5.2020 mahdollista työhaastattelua varten. Tehtävään valitulta edellytetään hyväksyttyä terveystarkastusta, joka sisältää huumausainetestauksen.

Kiilto on 100-vuotias kasvava suomalainen perheyritys, jonka visio on vuodessa 2080. Me kehitämme, valmistamme ja markkinoimme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden kiinnitysratkaisut, ammattihygienia ja kuluttajatuotteet. Toimintamme ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen. Toimimme yhdessätoista maassa ja työllistämme noin 1000 henkilöä, joiden hyvinvointi ja osaaminen ovat ratkaisevassa roolissa työssämme asiakkaan hyväksi. Lue meistä lisää verkkosivuiltamme.