Henkilöstöliikunnan tukeminen tuo liikkumisen osaksi arkea

Helsingin Sanomat uutisoi (6.4.2018) UKK-instituutin julkaisemasta raportista, joka käsitteli liikkumattomuudesta koituvia kustannuksia yhteiskunnalle. Fyysisen aktiivisuuden puute on tutkitusti monien sairauksien riskitekijä.

Kiilto Familyn työhyvinvointitoiminnassa henkilöstöliikunnan tukeminen on tärkeä osa liikkumaan kannustamista. Helsingin Sanomat vierailikin Kiillolla Lempäälässä katsastamassa, miten Suomen aktiivisimmaksi työpaikaksikin valitussa yrityksessä henkilöstön hyvinvointiin panostetaan liikkumisen kautta. Lue HS:n artikkeli tästä.

Lue lisää Kiillolle myönnetystä Suomen aktiivisimman työpaikan sertifikaatista tästä.

Kuvat: Reijo Hietanen

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kemianteollisuuden ratkaisuja kehittävä, valmistava ja markkinoiva Kiilto toimii neljällä toimialalla: rakentaminen, teollisuuden kiinnitysratkaisut, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.