Henry Keihäs on Kiillon uusi tietohallintojohtaja

Tietotekniikan DI, rakennusinsinööri Henry Keihäs on aloittanut 11.6. Kiilto Family -konsernin tietohallintojohtajana (CIO). Hän siirtyy Kiillon palvelukseen Posti Oy:stä, jossa hän toimi nimikkeellä Director, Logistics IT.

– Odotan innolla, että pääsen tutustumaan Kiiltolaisiin ja keskustelemaan heidän kanssaan siitä, miten ICT:n ja digitalisaation avulla voimme kehittää Kiiltoa edelleen.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kemianteollisuuden ratkaisuja kehittävä, valmistava ja markkinoiva Kiilto toimii neljällä toimialalla: rakentaminen, teollisuuden kiinnitysratkaisut, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii kahdessatoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2018 Kiillon liikevaihto oli noin 165 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.