Huomisen puhtautta ammattilaisille!

Kiilto Box ja Kiilto Evo -annostelujärjestelmät ovat suljettuja järjestelmiä, jolloin käyttäjä ei joudu käytön yhteydessä kosketuksiin laimentamattoman puhdistusaineen kanssa. Tuotteet takaavat turvallisen käytön ympäristömyötäisesti ja käyttäjäystävällisesti. Kaikille Kiilto Box ja Evo -tuotteille on myönnetty Pohjoismainen Ympäristömerkki.

Kiilto Box

Ammattikeittiöille, joille helppous, joustavuus, turvallisuus ja ekologisuus ovat tärkeitä asioita kiireisen työpäivän lomassa. Nämä asiat toteutuvat huomaamattasi Kiilto Box-turvapakkausten avulla! Kiilto Box -annostelujärjestelmä on suljettu systeemi, joka parantaa keittiösi työturvallisuutta. Koneelliseen astianpesuun kehitetyt uudet Kiilto Box-turvapakkaukset takaavat puhtaan lopputuloksen kaiken kovuisissa vesissä.

Kiilto Evo

Kiilto Evo on suljettu annostelujärjestelmä, joka annostelee valmista käyttöliuosta. Puhdistusaine on pakattu 2 litran pussipakkaukseen, josta puhdistusainetta voi annostella vain annostelujärjestelmän kautta. Järjestelmä koostuu annostelulaitteesta ja kompaktista seinäkotelosta, ja sitä voi laajentaa tarpeen mukaan.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.