Huomisen puhtautta ammattilaisille!

Kiilto Box ja Kiilto Evo -annostelujärjestelmät ovat suljettuja järjestelmiä, jolloin käyttäjä ei joudu käytön yhteydessä kosketuksiin laimentamattoman puhdistusaineen kanssa. Tuotteet takaavat turvallisen käytön ympäristömyötäisesti ja käyttäjäystävällisesti. Kaikille Kiilto Box ja Evo -tuotteille on myönnetty Pohjoismainen Ympäristömerkki.

Kiilto Box

Ammattikeittiöille, joille helppous, joustavuus, turvallisuus ja ekologisuus ovat tärkeitä asioita kiireisen työpäivän lomassa. Nämä asiat toteutuvat huomaamattasi Kiilto Box-turvapakkausten avulla! Kiilto Box -annostelujärjestelmä on suljettu systeemi, joka parantaa keittiösi työturvallisuutta. Koneelliseen astianpesuun kehitetyt uudet Kiilto Box-turvapakkaukset takaavat puhtaan lopputuloksen kaiken kovuisissa vesissä.

Kiilto Evo

Kiilto Evo on suljettu annostelujärjestelmä, joka annostelee valmista käyttöliuosta. Puhdistusaine on pakattu 2 litran pussipakkaukseen, josta puhdistusainetta voi annostella vain annostelujärjestelmän kautta. Järjestelmä koostuu annostelulaitteesta ja kompaktista seinäkotelosta, ja sitä voi laajentaa tarpeen mukaan.