Juha Niskanen nimitetty KiiltoCleanin metsä- ja metalliteollisuuden avainasiakkuuspäälliköksi

Prosessiteknikko (paperi-, selluprosessit ja ympäristötekniikka) Juha Niskanen on nimitetty KLC:n metsä- ja metalliteollisuuden Avainasiakkuuspäälliköksi 1.2.2018 alkaen. Juhan vastuualueena on metsä- ja metalliteollisuuden avainasiakkuudet Kaakkois-Suomen ja Uudenmaan alueella.

Juha on toiminut metsäteollisuuden eri tehtävissä vuodesta 1995 alkaen. Viimeksi metsäteollisuuden parissa Nalco Finland Oy:n Account Managerina.

Kiilto on 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kemianteollisuuden ratkaisuja kehittävä, valmistava ja markkinoiva Kiilto toimii neljällä toimialalla: rakentaminen, teollisuuden kiinnitysratkaisut, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii kahdessatoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2018 Kiillon liikevaihto oli noin 165 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.