Käsidesin 200 ml:n pakkauskoko uudessa tyylikkäässä tuotepakkauksessa!

Uudistimme Käsidesi desinfektiohuuhteen 200 ml:n pakkauskoon tuotepakkauksen. Uusi pullo on kirkas, läpinäkyvä PET-pakkaus. Pulloissa on edelleenkin käteväkäyttöinen keinukorkki: helppo avata ja sulkea.

Lue lisää uudistuksesta nettisivuiltamme

Käsidesi desinfektiohuuhde

Käsidesi on ammattikäyttöön tarkoitettu, hyvää käsihygieniaa vaativaan toimintaan tuotekehitetty desinfektiohuuhde.

Tuoteparannettu Käsidesi on olomuodoltaan kevyesti geelimäinen, etanolipohjainen käsihuuhde.

• Soveltuu usein toistuvaan käyttöön
  • Soveltuu herkälle iholle
  • Allergiatunnus
  • Sisältää runsaasti kosteuttavia ja hoitavia ainesosia mm. Aloe veraa
  • Miellyttävä ihotunne
  • Miellyttävä käyttää työskennellessä

Käyttökohteet: Hygieeninen ja kirurginen käsidesinfektio

Pakkauskoot: Käsidesi on saatavana 200 ml:n pullon lisäksi 500 ml:n pumppupullossa sekä 1 l:n dispenser pakkauksessa.

Lisätietoa tuotteesta Käsidesin tuotesivulta

Muistathan Käsidesin käytössä:

• Annostele riittävä määrä käsihuuhdetta kuivalle, puhtaalta tuntuvalle iholle.
  • Hygieeninen (tavanomainen) käsien desinfektio: 3-5 ml 30 s.
  • Kirurginen käsien desinfektio: Kädet pysyvät kosteina 3 min desinfektiohieronnan ajan.
  • Pese kädet (ennen käsihuuhteen käyttöä) vedellä ja nestesaippualla töihin tullessa, wc-käyntien yhteydessä ja aina, kun niissä on näkyvää likaa.
  • Noudata sairaanhoitopiirin käsihygieniaan liittyviä ohjeistuksia.