Kesätyöhakumme on nyt avattu - Vietä kesä satavuotiaan Kiillon kanssa

Kiilto työllistää yhteensä noin 800 henkilöä, joiden hyvinvointi on meille tärkeää. Perheyrityksenä toimintakulttuurimme on syntynyt vahvasta suomalaisesta osaamisesta ja henkilöstön arvostamisesta. Jatkuvat kehittämishankkeet luovat innostavia kasvumahdollisuuksia yhtiömme sisällä.

Meille asiakas on kuningas. Rakennamme kestävää tulevaisuutta vastuullisesti ihmiset ja ympäristö huomioiden. Toimimme ja kasvamme kansainvälisesti yhdeksässä maassa Itämeren ympärillä yhteensä noin 250 miljoonan asukkaan markkina-alueella.

Haemme aktiivisia ja kehitysintoisia KESÄTYÖNTEKIJÖITÄ Lempäälään

• tilaustenkäsittelyyn
  • tuotekehitykseen ja laadunvalvontaan
  • kunnossapitoon
  • laasti- ja tasoitevalmistukseen
  • liimanvalmistukseen
  • pakkaamoon
  • varastoon
  • Tutustu työelämään ja tienaa -kesäharjoitteluun kiinteistön kunnossapitoon

ja Turkuun

• tuotantoon pesujauhe- ja liuostehtaille

Ymmärrät asiakaslähtöisen toiminnan merkityksen sekä turvallisuusajattelu on sinulle luontevaa. Tärkeintä on, että haluat kehittää itseäsi osana ammatillista ja osaavaa työyhteisöämme ja tuot raikkaan ilmeen ja asenteen sekä mahdollisesti jopa uusinta tietoa opinnoistasi kehittyvään organisaatioomme.

Me tarjoamme sinulle mielenkiintoista kesätyötä osaavassa ja mukavassa työyhteisössä osana vakavaraista ja kansainvälisesti kehittyvää yritystä. Monet meillä kesätyöntekijänä aloittaneet ovat jatkaneet työskentelyä myös opintojen ohessa.

Lue lisää kesätyöpaikoista osoitteessa www.kiilto.com/careers ja jätä hakemuksesi CV:n kera viimeistään 24.2.2019.

Toimimme Kiillon rekrytointiprosessin mukaisesti ja käsittelemme kaikki tehtävää koskevat yhteydenotot ehdottoman luottamuksellisesti. Pyrimme järjestämään työhaastattelut maaliskuun aikana. Kiilto on savuton työpaikka

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija