Kiillon ammattipuhtaus ja -hygienia Finnclean PRO -messuilla 27.-28.3.

Pohjoismaiden suurin puhtausalan messutapahtuma Finnclean PRO kokoaa jälleen tuhannet alan ammattilaiset yhteen Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen 27.-28.3.2019.

Kiillon ammattipuhtaus ja -hygienia on mukana Finnclean PRO:ssa osastolla E402. Tervetuloa osastollemme keskustelemaan puhtausalan ajankohtaisista asioista ja Kiillon ammattisiivouksen uutuuksista!

Rekisteröityneille kävijöille sisäänpääsy tapahtumaan on maksuton

Rekisteröitymällä kävijäksi jo ennakkoon säästät aikaa ja vaivaa. Saat ilmoittautumisestasi vahvistuksen sähköpostiisi, jossa olevaa koodia näyttämällä pääset messuille sisään jonottamatta ja veloituksetta.

Rekisteröidy Finnclean PRO -messuille tästä

Arja Seppälä

Markkinointipäällikkö​
B2B ammattituotteet
arja.seppala@kiiltoclean.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.