Kiillon kotimaisuus tärkeää myös asiakkaille

Kiillon tuotteita suunnitellaan, kehitetään ja valmistetaan Lempäälässä. Meille kotimaisuus tarkoittaa laatua, luotettavuutta ja vastuullisuutta.

Vuonna 2014 teettämämme yritysvastuukyselyn tulosten mukaan toimintamme kotimaisuus on yhä tärkeämpää myös meidän asiakkaillemme. Vertailussa vuoden 2011 tuloksiin kotimaisuuden arvostus on kasvanut yritysvastuumme painotuksista kaikkein merkittävimmin.

Kotimaisuus on merkki laadusta

Kiillon tuotteiden valitseminen ostoskärryyn on valinta suomalaisen työn hyväksi: kotimaisuus ei ole meille kuitenkaan hyväntekeväisyyttä, vaan toimintamme laadun tukipilari.

Suomalainen työ mahdollistaa meille tuotteet, jotka kehitetään tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa, valmistetaan laadukkaasti omissa tuotantolaitoksissamme ja toimitetaan asiakkaille nopeasti ja varmasti. Paikallinen tuotanto pienentää myös toimintamme ekologista jalanjälkeä.

Asiakaspalvelua nopeasti ja helposti

Kiillon asiakaspalvelussa kotimaisuus on vahvuus. Tätä arvostavat myös asiakkaamme: 95 prosenttia yritysvastuukyselyn vastaajista piti tärkeänä sitä, että tuoteneuvontamme ja yhteyshenkilömme ovat nopeasti ja helposti tavoitettavissa. Asiantuntemuksemme suomalaisen rakentamisen olosuhteista ja vaatimuksista näkyvät vahvasti Kiillon tuoteneuvonnassa ja asiakaskoulutuksissa.

Ylpeästi kotimainen

Tuore Suomalaisen Työn Liiton teettämä tutkimus kertoo, että lähes puolet suomalaisista ostaa rautakaupassa joko aina tai useimmiten suomalaisen tuotteen. Tuotannon ja työn valuessa yhä useammalla alalla pois Suomesta Kiillon pysyvä kotimaisuus on meille kaikille yhteinen ylpeyden ja ilon aihe.