Kiillon tiivistysratkaisujen tuoteperhe kasvaa kahdella uutuudella

Kiillon tarjoama tuotevalikoima tiivistyskorjauksiin ja kapselointiin kasvaa jälleen kahdella odotetulla uutuudella. Kiilto Airblock Coat ja Kiilto Airblock Fiber ovat Suomessa kehitettyjä nauhattomia vaihtoehtoja ilmavuotojen tiivistämiseen. Tuotteilla on M1-hyväksyntä.

Kiilto Airblock Coat on käyttövalmis nestemäinen tiivistysaine, joka voidaan levittää korkeapaineruiskulla tai telalla pysty-, vaaka- ja kattopinnoille. Tuote soveltuu seinä-, lattia-, ja yläpohjaliitosten sekä saumojen tiivistämiseen sisätiloissa.

Kuivuttuaan Kiilto Airblock Coat on ilmatiivis ja elastinen suojapinnoite, jonka päälle voidaan myös maalata vesiohenteisilla akrylaattimaaleilla. Kiilto Airblock Coat tarttuu erinomaisesti monen tyyppisiin alustoihin, kuten sementtipohjaisiin seinä- ja lattiatasoitteisiin, betoniin, tiiliin, puuhun ja alumiiniin. Tuote on 1-komponenttinen, vesiohenteinen ja liuotteeton.

Kiilto Airblock Fiber on käyttövalmis pastamainen tiivistysaine, joka levitetään siveltimellä tai telalla pysty-, vaaka- ja kattopinnoille. Tuote soveltuu läpivientien, ikkuna- ja oviliitosten, lattian ja seinän rajan sekä yläpohjan välisen sauman tiivistämiseen sisätiloissa.

Kuituvahvistettu Kiilto Airblock Fiber on täyttävä ja helposti levitettävä. Kuivuttuaan tuote on ilmatiivis ja elastinen suojapinnoite, jonka päälle voidaan myös maalata vesiohenteisilla akrylaattimaaleilla. Tuote tarttuu erinomaisesti erilaisiin materiaaleihin, kuten sementtipohjaisiin seinä- ja lattiatasoitteisiin, betoniin, tiiliin, puuhun ja alumiiniin. Tuote on 1-komponenttinen, vesiohenteinen ja liuotteeton.

Kiilto Airblock Coat ja Kiilto Airblock Fiber on suunniteltu vain ammattikäyttöön.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kemianteollisuuden ratkaisuja kehittävä, valmistava ja markkinoiva Kiilto toimii neljällä toimialalla: rakentaminen, teollisuuden kiinnitysratkaisut, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii kahdessatoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2018 Kiillon liikevaihto oli noin 165 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.