Kiillon tuotekehityspäällikkö Juha Issakainen Finnclean PRO:ssa: EU biosidilainsäädännön muutos

Finnclean PRO-messut järjestetään 27.-28.3. Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Suosittelemme poimimaan messujen runsaasta ohjelmatarjonnasta kalenteriin ainakin nämä mielenkiintoiset ja ajankohtaiset puheenvuorot:

EU biosidilainsäädännön muutos: desinfektioainevalmistajan näkökulma

To 28.03.2019 klo 12:00-12:30 - Cleantalk-lava, E-halli

Biosididirektiivin (98/8/EY) voimaantulosta on kulunut yli 20 vuotta ja biosidiasetuksen (528/2012) julkaisemisesta 7 vuotta. Mitä on tapahtunut säätelyn suhteen? Miten se on vaikuttanut markkinoihin ja mitä on odotettavissa?

Kiillon tuotekehityspäällikkö Juha Issakainen käsittelee puheenvuorossaan EU biosidilainsäädännön muutosta desinfektioainevalmistajan näkökulmasta.

Puhtausala ja sisäilma -paneelikeskustelu

Ke 27.03.2019 klo 15:00-16:00 - Cleantalk-lava, E-halli

Monipuolinen paneelikeskustelu sisäilma-asioista puhtausalan näkökulmasta. Käsiteltäviä asioita ovat mm. puhdistusaineet, IV-laitteet, työturvallisuus ja digitalisaatio.

Paneelin moderaattorina toimii SSTL Puhtausala ry:n toiminnanjohtaja Per-Olof Ekström ja panelisteina Teknokemian Yhdistys ry:n toimitusjohtaja Sari Karjomaa, Tampereen Ammattikorkeakoulun lehtori Leila Kakko, Poistoa Oy:n rak.terveysasiantuntija Niina Kesti ja Careerian asiakaspäällikkö Eija Lenkkeri.

Nähdään messuilla!

Kiillon ammattipuhtauden ja -hygienian asiantuntijat löydät osastolta E402. Muistathan, että rekisteröityneille kävijöille sisäänpääsy tapahtumaan on maksuton. Rekisteröityä voit täällä.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija