Kiillon tuotekehityspäällikkö Juha Issakainen Finnclean PRO:ssa: EU biosidilainsäädännön muutos

Finnclean PRO-messut järjestetään 27.-28.3. Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Suosittelemme poimimaan messujen runsaasta ohjelmatarjonnasta kalenteriin ainakin nämä mielenkiintoiset ja ajankohtaiset puheenvuorot:

EU biosidilainsäädännön muutos: desinfektioainevalmistajan näkökulma

To 28.03.2019 klo 12:00-12:30 - Cleantalk-lava, E-halli

Biosididirektiivin (98/8/EY) voimaantulosta on kulunut yli 20 vuotta ja biosidiasetuksen (528/2012) julkaisemisesta 7 vuotta. Mitä on tapahtunut säätelyn suhteen? Miten se on vaikuttanut markkinoihin ja mitä on odotettavissa?

Kiillon tuotekehityspäällikkö Juha Issakainen käsittelee puheenvuorossaan EU biosidilainsäädännön muutosta desinfektioainevalmistajan näkökulmasta.

Puhtausala ja sisäilma -paneelikeskustelu

Ke 27.03.2019 klo 15:00-16:00 - Cleantalk-lava, E-halli

Monipuolinen paneelikeskustelu sisäilma-asioista puhtausalan näkökulmasta. Käsiteltäviä asioita ovat mm. puhdistusaineet, IV-laitteet, työturvallisuus ja digitalisaatio.

Paneelin moderaattorina toimii SSTL Puhtausala ry:n toiminnanjohtaja Per-Olof Ekström ja panelisteina Teknokemian Yhdistys ry:n toimitusjohtaja Sari Karjomaa, Tampereen Ammattikorkeakoulun lehtori Leila Kakko, Poistoa Oy:n rak.terveysasiantuntija Niina Kesti ja Careerian asiakaspäällikkö Eija Lenkkeri.

Nähdään messuilla!

Kiillon ammattipuhtauden ja -hygienian asiantuntijat löydät osastolta E402. Muistathan, että rekisteröityneille kävijöille sisäänpääsy tapahtumaan on maksuton. Rekisteröityä voit täällä.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.