Kiillon uudet englanninkieliset verkkosivut avattu

Kiillon uudistetut englanninkieliset verkkosivut on nyt julkaistu osoitteessa www.kiilto.com/en. Sivusto on sisällöltään pääsääntöisesti samanlainen kotimaan sivuston kanssa. Sivut ovat luonnollisesti myös responsiiviset.

Kaikki tuotetiedot tulevat sivuille suoraan PIM-tuotehallintaohjelmiston kautta, jolloin tuotetieto on aina ajan tasalla. Sivustolta on löydettävissä kotimaan sivuston tapaan esimerkiksi tuote-esitteet ja käyttöturvallisuustiedotteet.

Mitä mieltä olet uusista sivuista? Lähetä meille kommenttisi ja mahdolliset muutosehdotukset palautelomakkeen kautta!

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.