Kiillon uudet kasvipohjaiset työstönesteet esillä Alihankinnassa 24.-26.9.2019

Kiillon teollisuuden hygieniaratkaisut ovat mukana 24.-26.9.2019 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestettävässä Alihankinnassa. Osastollamme voit tutustua uusiin, ympäristöystävällisempiin Easycool Futura -työstönesteisiimme.

Uusiutuvista raaka-aineista valmistetut tuotteet ovat paitsi ympäristöystävällisempiä, myös turvallisempia käyttää sekä jäähdytys- ja voiteluominaisuuksiltaan entistä parempia. Tutustu uusiin työstönesteisiimme tästä.

Kasvipohjaiset Easycool Futura ja Easycool Futura 20 ovat Kiillon oman tuotekehityksen tulosta. Uusien työstönesteiden kehityksestä vastaava Kiillon tuotekehityspäällikkö Jussi Kauko on tavattavissa osastollamme torstaina 26.9. Lue tuotteiden kehitystyöstä Jussin blogikirjoituksesta.

Tervetuloa keskustelemaan teollisuuden hygieniaratkaisuista Kiillon asiantuntijoiden kanssa osastollemme E119!

Rekisteröidy Alihankinta -messuille ilmaiseksi tästä.

Lue lisää Alihankinta -messuista tästä.

Timo Esko

Liiketoiminnan kehityspäällikkö
Metsä- ja metalliteollisuus
timo.esko@kiilto.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.