Kiillon uudet kasvipohjaiset työstönesteet esillä Alihankinnassa 24.-26.9.2019

Kiillon teollisuuden hygieniaratkaisut ovat mukana 24.-26.9.2019 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestettävässä Alihankinnassa. Osastollamme voit tutustua uusiin, ympäristöystävällisempiin Easycool Futura -työstönesteisiimme.

Uusiutuvista raaka-aineista valmistetut tuotteet ovat paitsi ympäristöystävällisempiä, myös turvallisempia käyttää sekä jäähdytys- ja voiteluominaisuuksiltaan entistä parempia. Tutustu uusiin työstönesteisiimme tästä.

Kasvipohjaiset Easycool Futura ja Easycool Futura 20 ovat Kiillon oman tuotekehityksen tulosta. Uusien työstönesteiden kehityksestä vastaava Kiillon tuotekehityspäällikkö Jussi Kauko on tavattavissa osastollamme torstaina 26.9. Lue tuotteiden kehitystyöstä Jussin blogikirjoituksesta.

Tervetuloa keskustelemaan teollisuuden hygieniaratkaisuista Kiillon asiantuntijoiden kanssa osastollemme E119!

Rekisteröidy Alihankinta -messuille ilmaiseksi tästä.

Lue lisää Alihankinta -messuista tästä.

Timo Esko

Liiketoiminnan kehityspäällikkö