Kiillon uudet verkkosivut avattu – kaikki tieto nyt helposti yhdessä osoitteessa

Tervetuloa Kiillon uudistetulle sivustolle! Viime syksynä tekemämme brändiuudistuksen mukaisesti olemme luopuneet Kiilto Oy:n ja KiiltoClean Oy:n erillisistä sivustoista ja keränneet kaikki liiketoimintamme yhdelle yhteiselle Kiilto-sivustolle osoitteeseen www.kiilto.com.

Uudistuksen myötä haluamme palvella asiakkaitamme entistä paremmin tuoden samalla esille, kuinka monialaisesti voimme vastata erityisosaamista ja ammattitaitoa vaativiin tarpeisiin rakentamisen, teollisuuden kiinnitys- ja hygieniaratkaisujen, ammattipuhtauden ja -hygienian sekä kuluttajatuotteiden saralla.

Uusi sivusto luo myös kanavan kertoa entistä vahvemmin ja avoimemmin Kiillosta yrityksenä. Meitä ajaa halu olla alamme ympäristöjohtaja, suunnannäyttäjä vihreiden arvojen ja toimintatapojen tuomisessa kestävään liiketoimintaan, niin Suomessa kuin muissa toimintamaissamme. Uusille verkkosivuille olemme luoneet kokonaan uuden vastuullisuusosion, joka tekee näkyväksi muun muassa pitkäjänteistä työtämme ympäristön hyväksi.

Nyt kaikki Kiilto-yhtiöiden työpaikat ja uratarinat sekä yritys- ja yhteystiedot löytyvät uudelta sivustolta. Lisäksi yksi yhteinen uutishuone mahdollistaa ajankohtaisten asioiden seuraamisen koko konsernissa entistä helpommin.

Verkkosivujen lisäksi olemme aiemmin uudistaneet sosiaalisen median kanaviamme saman ajatusmallin mukaisesti. Tervetuloa seuraamaan viestintäämme myös LinkedInissäTwitterissäsekä Facebookissa Kiilto Family -kanavalla, ammattilaisille suunnatulla Kiilto Pro -kanavallaja  Kiilto Kodinpuhdistuksen kanavalla.

Verkkosivustomme kehitystyö jatkuu. Olemme kiitollisia kaikesta palautteesta ja kehitysehdotuksista. Kommentit löytävät perille sivuston palautekyselyn kautta tai sähköpostilla osoitteeseen communications@kiilto.com.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.