Kiilto esittelee vastuullisia ratkaisuja Kespron messuilla 2019

Kiilto osallistuu Suomen suurimpaan alueelliseen foodservice-alan messukiertueeseen, jossa 200 näytteilleasettajaa esittelee tuoteuutuuksia ja palveluita. Kespron messut 2019 järjestetään seitsemällä eri paikkakunnalla syyskuussa.

Kiillon asiantuntijat kertovat kävijöille puhtausratkaisuista, joiden avulla siirrytään nykyaikaisiin ja kestäviin keinoihin ylläpitää hyvää keittiöhygieniaa. Messuvierailijat voivat tutustua esimerkiksi vastuulliseen Natura-sarjaan, jonka yleis- ja lasipintojen puhdistusaineet pakataan pian kierrätysmuovista valmistettuihin pulloihin. Esittelyssä on myös ammattikeittiöiden hygieniasuunnitteluun kehitetty HygiNet® -palvelu, jonka avulla siivoussuunnitelmia hallinnoidaan digitaalisesti paperisten dokumenttien sijaan. Lisäksi Kiillon osastolla on esillä herkimmällekin iholle sopivat Erisan Pro -voiteet, joiden koostumus ja ilme uudistettiin keväällä 2019.

Kespron messut 2019 järjestetään seitsemällä paikkakunnalla: Lahti (3.9.), Tampere (5.9.), Turku (17.9.), Kuopio (12.9.), Helsinki (19.9.), Oulu (25.9.) ja Rovaniemi (26.9.). Voit rekisteröityä kävijäksi Kespron sivuilla.

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.