Kiilto esittelee vastuullisia ratkaisuja Kespron messuilla 2019

Kiilto osallistuu Suomen suurimpaan alueelliseen foodservice-alan messukiertueeseen, jossa 200 näytteilleasettajaa esittelee tuoteuutuuksia ja palveluita. Kespron messut 2019 järjestetään seitsemällä eri paikkakunnalla syyskuussa.

Kiillon asiantuntijat kertovat kävijöille puhtausratkaisuista, joiden avulla siirrytään nykyaikaisiin ja kestäviin keinoihin ylläpitää hyvää keittiöhygieniaa. Messuvierailijat voivat tutustua esimerkiksi vastuulliseen Natura-sarjaan, jonka yleis- ja lasipintojen puhdistusaineet pakataan pian kierrätysmuovista valmistettuihin pulloihin. Esittelyssä on myös ammattikeittiöiden hygieniasuunnitteluun kehitetty HygiNet® -palvelu, jonka avulla siivoussuunnitelmia hallinnoidaan digitaalisesti paperisten dokumenttien sijaan. Lisäksi Kiillon osastolla on esillä herkimmällekin iholle sopivat Erisan Pro -voiteet, joiden koostumus ja ilme uudistettiin keväällä 2019.

Kespron messut 2019 järjestetään seitsemällä paikkakunnalla: Lahti (3.9.), Tampere (5.9.), Turku (17.9.), Kuopio (12.9.), Helsinki (19.9.), Oulu (25.9.) ja Rovaniemi (26.9.). Voit rekisteröityä kävijäksi Kespron sivuilla.