Kiilto esittelee vihreämpiä puhtausratkaisuja Alihankinnassa 25.-27.9.2018

Kiilto on mukana Alihankinnassa, joka järjestetään 25.-27.9.2018 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Kiillon osastolla esitellään tänä vuonna entistä ympäristöystävällisempiä puhtausratkaisuja teollisuuden tarpeisiin.

Turvallisten ja uusiutuvien lähtöaineiden käyttö puhdistustuotteissa vaikuttaa merkittävästi niin käyttäjiin kuin ympäristöön. Uudistukset, kuten HFO-ponneaineiden käyttö ja mikromuovien korvaaminen maissintähkäjauholla, auttavat yrityksiä tekemään kestäviä valintoja ympäristön kannalta. Lisäksi tutkimme, mitä uusia ratkaisuja biopohjaiset liuottimet tarjoavat teollisuuden hiilijalanjäljen pienentämiseksi.

Tervetuloa keskustelemaan puhtauden asiantuntijoiden kanssa Kiillon osastolle E119! Rekisteröidy Alihankinta-messuille ilmaisekstäällä.