Kiilto hakee Lempäälään tuotekehityspäällikköä

Haemme Kiilto Oy:n tutkimuskeskukseen Lempäälään osaavaa ja kekseliästä

TUOTEKEHITYSPÄÄLLIKKÖÄ.

Tehtävässä toimit teollisten liimojen sektorilla ja alkuvaiheessa vastuullasi on huonekaluteollisuudessa ja pakkausteollisuudessa käytettäviä liimoja. Vastuu kattaa tuotteiden kehittämisen ja laadun sekä uudet innovaatiot. Toimit läheisessä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa ja huolehdit, että tuotteesi vastaavat heidän tarpeitaan. Toimenkuva edellyttää sujuvaa vuorovaikutusta myynnin ja markkinoinnin, tuotannon sekä ostotoimintojen kanssa. Lisäksi teet yhteistyötä esim. raaka-ainetoimittajien ja testauslaitosten kanssa sekä toteutat sisäisiä ja ulkoisia koulutuksia tuotteidesi osalta. Raportoit tutkimus- kehitys- ja innovaatiojohtajalle. Jatkossa sinulla on mahdollisuus vaikuttaa omaan työnkuvaasi ja kasvaa myös laajempia tuoteryhmävastuita ja esimiestehtäviä sisältävään toimenkuvaan.

Me tarjoamme sinulle oikeasti mielenkiintoista työtä osaavassa ja mukavassa työyhteisössä, vakavaraisessa ja kehittyvässä toimintaympäristössä.

Tehtävän edellytykset:

• soveltuva ylempi yliopistotutkinto (ehdoton edellytys) esim. materiaalitekniikan tai kemian alalta
  • vähintään 3 vuoden työkokemus tutkimus- ja tuotekehitystehtävistä teollisessa toimintaympäristössä
  • asiakaslähtöinen ajattelutapa
  • kyky tuottaa ideoita ja viedä ne käytäntöön
  • valmius tarttua asioihin tarvittaessa myös omin käsin
  • sujuvat esiintymis- ja viestintätaidot suomeksi ja englanniksi

Lisätietoja: Tutkimus-, kehitys- ja innovaatiojohtaja Raija Polvinen Ma 2.1. klo 14–16 ja Ke 11.1. klo 14–16 puh. 0207 710 279. Täytä hakemus palkkatoiveineen ja liitä mukaan myös CV viimeistään 15.1.

Jätä hakemus täällä:

Hakijoita pyydetään varaamaan 24.1. mahdollista työhaastattelua varten, johon valitut henkilöt kutsutaan henkilökohtaisesti.

Toimimme Kiilto Familyn rekrytointiprosessin mukaisesti ja käsittelemme kaikki tehtävää koskevat yhteydenotot ja hakemukset ehdottoman luottamuksellisesti.

Kiilto Oy on vuonna 1919 perustettu kemianteollisuuden tuotteita valmistava suomalainen perheyritys. Toimintamme peruskiviä ovat korkealaatuiset ja ympäristöystävälliset tuotteet, oma tuotekehitys, nopeat ja varmat toimitukset sekä monimuotoinen asiakaskoulutus ja -neuvonta. Suomessa olemme päätoimialueidemme markkinajohtaja ja johtoasema on pidemmän tähtäimen tavoitteemme myös vientialueillamme.

Kiilto on 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kemianteollisuuden ratkaisuja kehittävä, valmistava ja markkinoiva Kiilto toimii neljällä toimialalla: rakentaminen, teollisuuden kiinnitysratkaisut, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.