Kiilto hakee varastotyöntekijää Lempäälään

Kiilto työllistää yhteensä noin 800 henkilöä, joiden hyvinvointi on meille tärkeää. Perheyrityksenä toimintakulttuurimme on syntynyt vahvasta suomalaisesta osaamisesta ja henkilöstön arvostamisesta. Jatkuvat kehittämishankkeet luovat innostavia kasvumahdollisuuksia yhtiömme sisällä.

Meille asiakas on kuningas. Rakennamme kestävää tulevaisuutta vastuullisesti ihmiset ja ympäristö huomioiden. Toimimme ja kasvamme kansainvälisesti yhdeksässä maassa Itämeren ympärillä yhteensä noin 250 miljoonan asukkaan markkina-alueella.

Haemme Kiillon Lempäälän materiaalivarastoon ammattitaitoista ja oma-aloitteista

VARASTOTYÖNTEKIJÄÄ

Tehtävänäsi on itsenäisesti huolehtia saapuvien raaka-aineiden ja pakkausten vastaanotosta ja hyllytyksestä sekä varaston hallinnasta yhdessä materiaalivaraston tiimin kanssa. Työtä tehdään koko Kiillon tehdasalueella, sisä- ja ulkotiloissa.

Odotamme sinulta:

• tehtävään sopivaa koulutusta tai alalta hankittua kokemusta
  • kokemusta trukilla ja pyöräkuormaajalla työskentelystä
  • tarkkuutta, täsmällisyyttä, joustavuutta ja loogista ajattelutapaa
  • itsenäistä työotetta ja asiakaspalveluhenkistä työasennetta
  • kokemusta säiliöautojen kanssa työskentelystä (katsotaan eduksi)
  • varastojärjestelmien käyttökokemusta (katsotaan eduksi)

Me tarjoamme sinulle vakavaraisen, kehittyvän perheyrityksen toimintaympäristön sekä kattavan perehdytyksen tehtävään. Panostamme aktiivisesti henkilöstön työhyvinvointiin ja olemme saaneet siitä myös valtakunnallisia tunnustuksia, joista viimeisimpänä Suomen aktiivisimman työpaikan sertifikaatti.

Lisätietoja tehtävästä antaa materiaalivaraston varastovastaava Matti Sinisalo ti 18.9. klo 8 - 10 ja ti 25.9. klo 8 - 10, puh. 0400 546 200. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si viimeistään 30.9 osoitteessa: www.kiilto.com/careers.

Toimimme Kiillon rekrytointiprosessin mukaisesti ja käsittelemme kaikki tehtävää koskevat yhteydenotot ehdottoman luottamuksellisesti. Hakuajan jälkeen lähetämme osalle hakijoista videohaastattelukysymyksiä. Lisäksi pyydämme hakijoita varaamaan 11.10.2018 mahdollista työhaastattelua varten.

Satu Makkonen

Viestintäasiantuntija
satu.makkonen@kiilto.com

Laura Heinovaara

Viestintäpäällikkö​
laura.heinovaara@kiilto.com

Kiilto on kasvava yli satavuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kehitämme, valmistamme ja myymme kemianteollisuuden ratkaisuja neljällä eri liiketoiminta-alueella, joita ovat rakentaminen, teollisuuden liimat ja palonesto, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2020 Kiillon liikevaihto oli noin 294 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.