Kiilto ja Fredman Group helpottavat ammattikeittiöitä palveluidensa välisellä integraatiolla

HygiNet®-työkalun voi jatkossa linkittää Fredman Pro -sovellukseen

Ammattikeittiöissä voidaan jatkossa käyttää omavalvonnan ja siivoussuunnittelun tueksi kehitettyjä työkaluja yhdessä. Kiilto ja Fredman Group ovat ottaneet käyttöön palveluidensa välisen integraation, jonka avulla siivoussuunnitteluun kehitetty HygiNet® linkittyy vaivattomasti omavalvonnan digitalisoivaan Fredman Pro:hon.

Integraation ansiosta Fredman Pro:n käyttäjät pääsevät nopeasti käsiksi siivoussuunnitelmiin ja puhtautta koskevaan tietoon. Kun Fredman Pro muistuttaa siivoukseen liittyvästä tehtävästä, työntekijät tarkistavat helposti siihen liittyvät menetelmät, pesuaineet ja välineet Kiillon kehittämästä HygiNetistä. Palveluiden käyttö rinnakkain on sujuvaa, sillä integraatio mahdollistaa sovellusten käytön yhdellä kirjautumisella.

Fredman Pro – ei huolta, ei paperia, ei unohtuneita tehtäviä

Fredman Pro on Suomessa kehitetty palvelu omavalvonnan digitalisoimiseen ja se sopii niin pienten kuin suurten ammattikeittiöiden johtamiseen. Palvelu poistaa keittiöstä turhat paperit, ja käyttäjä saa käyttöönsä mobiili- ja verkkosovelluksen sekä digitaaliset mittalaitteet omavalvonnan kirjauksia varten. Palvelun hälytysten avulla voi varmistaa, että kriittiset toimenpiteet tulevat tehtyä oikea-aikaisesti ja oikein. Omavalvonnan kirjaukset tallentuvat suoraan pilvipalveluun, jonka ansiosta säästyy aikaa ja toiminta tehostuu. Lue lisää palvelusta täällä.

HygiNet®  siivoussuunnitelmat aina ajan tasalla

HygiNet® kokoaa kaikki siivoukseen tarvitut työohjeet sekä käytössä olevien pesuaineiden tuotekortit ja käyttöturvallisuustiedotteet yhteen osoitteeseen. Kun paperiset dokumentit vaihtaa HygiNet®-työkaluun, siivoussuunnitelmat ovat aina ajan tasalla ja helposti löydettävissä. Selkeät ohjeet auttavat perehdytyksessä ja parantavat siivouksen laatua. Hygieniasuunnittelu useassa toimipisteessä on yksinkertaista, sillä tietojen tarkastelu, arkistointi ja muokkaus tapahtuu samalla työkalulla. HygiNet®-työkalun on kehittänyt kotimainen Kiilto, jonka puhtaus- ja hygienia-asiantuntijat auttavat tarvittaessa toimipisteiden siivoussuunnittelussa. Katso lisätietoja palvelusta täällä

Jos olet kiinnostunut molemmista palveluista tai haluat aktivoida HygiNet®-linkityksen Fredman Pro-sovelluksessasi, lisätietoja antaa Fredman Group. HygiNetin hankintaan liittyvät tiedustelut voit lähettää sähköpostitse osoitteeseen hyginet@kiilto.com.

Saku Haukijärvi

Development Manager​