Kiilto KeraSafe - Nopea uutuus märkätilojen vedeneristämiseen

Kiilto KeraSafe -järjestelmällä voidaan tehdä märkätilan vedeneristys yhdellä käyntikerralla. Se on yksinkertainen asentaa, kalvonpaksuus on aina vakio ja tuotteella saa nopeasti valmista laatoitettavaa pintaa.

Kiilto KeraSafe on vesihöyryä läpäisemätön vedeneristyskangas käytettäväksi märkätilojen seinissä ja lattioissa. KeraSafe kiinnitetään vesiohenteisella Kiilto M1000 ECO -mattoliimalla, ja se on laatoitettavissa 12 tunnin kuluttua liimauksesta. Kankaan leveys on 1 metri ja yhdessä rullassa kangasta on 30 metriä.

Järjestelmään kuuluvat lisäksi Kiilto KeraSafe Saumanauha, Kiilto KeraSeal Saumaliima, Kiilto Läpivientivahvikkeet sekä Kiilto KeraSafe Kaivolaippa.

Tuotteella on CE-merkki ja se on M1-luokiteltu.

Kiilto on 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka luo hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävää tulevaisuutta, ihmiset ja ympäristön huomioiden. Kemianteollisuuden ratkaisuja kehittävä, valmistava ja markkinoiva Kiilto toimii neljällä toimialalla: rakentaminen, teollisuuden kiinnitysratkaisut, ammattihygienia sekä kuluttajatuotteet. Kiilto toimii yhdessätoista maassa ja työllistää yhteensä lähes 1000 henkilöä. Vuonna 2019 Kiillon liikevaihto oli noin 222 miljoonaa euroa. Kiillon toiminnan ydinajatuksia ovat ympäristöjohtajuus, läheisyys ja sitoutuminen tulevaisuuteen.