Kiilto laajentaa valmistasoitetuoteperhettään – nyt myös kuluttajaystävälliset pienpakkaukset

Kiilto Valmistasoitteet ovat käyttövalmiita massoja, jotka tarjoavat kattavat ratkaisut erilaisiin tasoitustöihin kodin remontoinneissa ja rakentamisessa. Valmistasoitteet soveltuvat hyvin tapetoinnin tai maalauksen pohjaksi.

Kiilto Valmistasoitteiden valikoimassa on entuudestaan tuotteet yleistasoitukseen, viimeistelytasoitukseen, märkätilojen tasoitukseen ja saumanauhan kiinnitykseen kolmen ja kymmenen litran astioissa.

Nyt valikoimaa täydentävät uudet, muovituubeihin pakatut tuotteet, jotka sopivat erinomaisesti pienempiin kodin tasoitustarpeisiin, kuten naarmujen ja kolojen täyttöön ja pienten pintojen silottamiseen.

Pienpakatut tuotteet ovat karkea Kiilto Max Täyttösilote, harmaa Kiilto Medium Remonttisilote, erittäin hieno, valkoinen Kiilto Fine Viimeistelysilote sekä nopeasti kovettuva Kiilto Quick Pikasilote, joka soveltuu myös puulle.

Lisätiedot: Kiilto Oy, rakennustarvikeosasto/tekninen neuvonta. Puhelin: 0207 710 100